Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Dat mag dan wel twee kanten op he.
In dit topic valt het mee maar elders pfffffffff.

Jannepauli schreef:Ik vond het heel opmerkelijk dat het overwegend duitse publiek zéér luid 'boe' riep toen Steffen Peters en zijn Ravel lager geklasseerd werd en dus op punten achter de komma door Rath|Totilas verslagen werd.

Casablanca schreef:Heb zojuist alles op WDR gezien. Geen enkele aandacht voor Isabell of Christoph. Alleen maar Rath en Toto. Zelfs op Reiforum.de (het Bokt forum van Duitsland) hebben ze het allemaal wel gehad met de marketing machine van PS/Rath. Maar Nederland mag best trots zijn; drie KWPN'ers op het podium en nummer 1 en 2 opgeleidt door Edward en zijn team. Zonder de twee fouten van Adelinde had ze zeker het goud gewonnen. Ach... die Duitsers snappen het allemaal best, want het applaus voor Edward vorig jaar in Aken was 100x enthousiaster als vandaag voor Rath.

Jannepauli schreef:Ik vond het heel opmerkelijk dat het overwegend duitse publiek zéér luid 'boe' riep toen Steffen Peters en zijn Ravel lager geklasseerd werd en dus op punten achter de komma door Rath|Totilas verslagen werd.
Amaryllis schreef:Ik heb ook ge-boeee-t toen bleek dat Peters lager was beoordeeld dan Rath!! De kur van Peters was misschien niet zo spectaculair, maar was rijtechnisch veel beter in orde dan die van Rath. Ik ben van mening dat het rijtechnische veel zwaarder moet tellen dan het artistieke, ookal horen deze factoren bij elkaar binnen een kür.
Ben nooit echt een uitgesproken fan van Peters geweest, misschien omdat hij inderdaad niet "opvalt" tussen al het geweld van propeganda en tierelantijntjes. Maar hij was vandaag de enige die mij kippenvel bezorgde, ook zonder eerder genoemde fratsen.
Dallista schreef:Jannepauli schreef:Ik vond het heel opmerkelijk dat het overwegend duitse publiek zéér luid 'boe' riep toen Steffen Peters en zijn Ravel lager geklasseerd werd en dus op punten achter de komma door Rath|Totilas verslagen werd.
En ze gingen me tekeer! Tja, voor het publiek was Steffen Peters duidelijk de winnaar. Later, in het hoofdstadion bij de ere-ronde na de officiële prijsuitreiking, gebeurde het nog een keer, en dat was echt niet alleen omdat men baalde dat Rath Totilas daar niet reed; toen Rath langs kwam rijden, kreeg hij echt een heel ander soort applaus dan Peters.