Duitse dressuurequipe wint met overmacht de landenwedstrijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:23

Paddenpad schreef:
Nou nee dat zie je verkeerd,dat willen ze vaak wel proberen en dan meestal door valsspel omdat ze het anders niet kunnen winnen,waarbij ze puntje bij paaltje toch weer aan het kortste end trekken!

meestal door valsspel? Leg dat eens uit?

Janine1990

Re: Duitse dressuurequipe wint met overmacht de landenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:27

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA Paddenpad :D :D :D :D :D

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:27

Moet ik dat nou echt gaan uitleggen?
Oke ik zal het even anders formuleren,door viesspel dan!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:28

Paddenpad schreef:

Grow up please...
En zet je er over heen... Totilas is verkocht, zo simpel is het.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:33

Janine1990 schreef:
Paddenpad schreef:

Grow up please...
En zet je er over heen... Totilas is verkocht, zo simpel is het.

Ja dat klopt helaas wel,maar daardoor is het Nederlandsteam nog niet verslagen,let maar op mijn woorden.
Ben benieuwd welke paarden ze na het OS weer willen wegkopen. _O-
Goed voor de Nederlandse Economie in iedergeval. +:)+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:33

Paddenpad schreef:

Graag, want ook dit is niet onderbouwd.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:35

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:36

Ayasha schreef:
Paddenpad schreef:

Inderdaad.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:38

Paddenpad schreef:
Ja dat klopt helaas wel,maar daardoor is het Nederlandsteam nog niet verslagen,let maar op mijn woorden.
Ben benieuwd welke paarden ze na het OS weer willen wegkopen. _O-
Goed voor de Nederlandse Economie in iedergeval. +:)+

Zulke dingen zijn niet goed voor een nationale economie hoor :=
De overheid is enkel gebaat hierbij in verband met het BTW percentage, maar hier zit geen vicieuze cirkel in hoor... :+

Voor het EK heeft Nederland nog niet zo'n team op de been, dat heeft Sjef gisteren net bekend gemaakt. En dat is zo goed als een feit. Daarbij heeft Nederland al zó vaak het onderspit moeten delven voor Duitsland.

Als je gewoon je wat meer verdiept in de dressuur, weet je dat er naast Duitsland meerdere geweldig goede teams op de been zijn. En dat Nederlands beste paarden alleen maar een stel oude bokken zijn waar geen progressie meer in zit. :+
En de potentiële toppers hebben nog een poosje te gaan voordat ze voldoende kunnen scoren om Nederland ter wille te zijn voor een medaille...

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:40

Ayasha schreef:
Paddenpad schreef:

Ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is zelf na te denken,maar soms heeft iets geen uitleg nodig en spreekt voor zichzelf.
Duitsland heeft een vies spelletje gespeeld maar zal daar in de toekomst wel weer voor boete!
En ja jammer voor de Duitse fans!
Kun je daar niet tegen dan ga je lekker op Bokt.de zitten en ga je daar lekker het Nederlands team af zitten zeiken,of hebben ze bokt nog niet gekopieerd in Duitsland?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:41

Paddenpad schreef:
Ik weet dat het voor sommige mensen moeilijk is zelf na te denken,maar soms heeft iets geen uitleg nodig en spreekt voor zichzelf.
Duitsland heeft een vies spelletje gespeeld maar zal daar in de toekomst wel weer voor boete!
Kun je daar niet tegen dan ga je lekker op Bokt.de zitten en ga je daar lekker het Nederlands team af zitten zeiken,of hebben ze bokt nog niet gekopieerd in Duitsland?

Doe niet zo kinderachtig, je maakt jezelf volkomen belachelijk hier!

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:44

Nou als we het over oude bokken hebben dan kun je die wel vinden onder het Duitse team,Nederlandse paarden beginnen net,het is dat ze Totilas weggekocht hebben en Werth toevallig weer een keer goed reed maar verder is het niet veel soeps,heb meer respect voor het Britse team!

Dus wie moet zich hier nu verdiepen.

En de Duitsers steeds maar kopen in Nederland en over een poos is het weer verreden brandhout of ze staan kreupel.
Ben bang voor Toot dat zijn carriere niet lang beschoren zal blijven in Duitsland.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:47

Paddenpad schreef:

Ik kan prima zelf denken maar als jij een mening hebt en wil uiten dan stel ik voor dat je hem zelf onderbouwd. :+
Ik wil het gerust voor je doen maar dan moet je wel beginnen met een mening die ergens op slaat.
Ik ben Belg dus noch voor Duitsland, noch voor Nederland en ik zit hier prima. _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:47

Paddenpad schreef:
Nou als we het over oude bokken hebben dan kun je die wel vinden onder het Duitse team,Nederlandse paarden beginnen net,het is dat ze Totilas weggekocht hebben en Werth toevallig weer een keer goed reed maar verder is het niet veel soeps,heb meer respect voor het Britse team!

En de Duitsers steeds maar kopen in Nederland en over een poos is het weer verreden brandhout of ze staan kreupel.
Ben bang voor Toot dat zijn carriere niet lang beschoren zal blijven in Duitsland.

:= Heb je DonnPerignon vandaag gezien? en El Santo van Isabell Werth?
allebei jonge paarden die het nog gaan maken.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:50

De kwaliteit van de ruiters in Duitsland kunnen lange niet tippen aan de Nederlandse ruiters.
Denk dat Duitsland zich allang belachelijk genoeg gemaakt heeft na de laatste actie.

Ik lig in een deuk om ze,best sneu volk eigenlijk en ze hebben het zelf niet eens door hoe ze bekeken worden door andere landen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:50

Paddenpad schreef:

Isabell Werth, El Santo - 2001
Rath, Totilas - 2000
Koschel, Donnperignon - 1999
Balkenhol, Dablino - 2000 (vandaag helaas niet gestart ivm aantikken been tijdens losrijden, maar een ware troef)
Langehanenberg, Damon Hill - 2000
Schmidt, Valentino G - 2002

Wat zei je ook alweer? Bovengenoemden lopen allemaal boven de 70% in de GP!

Nu jij weer ;)

Ohja, en hoeveel hiervan komen er uit Nederland? Twee stuks, alleen is Valentino G door Schmidt zelf opgeleid.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:51

Paddenpad schreef:
De kwaliteit van de ruiters in Duitsland kunnen lange niet tippen aan de Nederlandse ruiters.
Denk dat Duitsland zich allang belachelijk genoeg gemaakt heeft na de laatste actie.

Ik lig in een deuk om ze,best sneu volk eigenlijk en ze hebben het zelf niet eens door hoe ze bekeken worden door andere landen.

Jeeetje, wat een topsportmentaliteit! +:)+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:51

Paddenpad schreef:

Ben je nou niet gewoon sarcastisch? :D

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:54

Cayenne schreef:
Paddenpad schreef:

:= Heb je DonnPerignon vandaag gezien? en El Santo van Isabell Werth?
allebei jonge paarden die het nog gaan maken.

Daarvoor moest Isabell het ook nog doen met een oude stijve bok.
Het Nederlandsteam moet zich nu weer even schakelen en hun jonge dieren inleiden en dan komt het puzzeltje wel weer in zijn geheel op de goede plek en kan Duitsland weer achteraan sluiten! :9k

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:54

En voor Nederland:

Salinero 1994
Nadine 1995
Sunrise 1994
Parzival 1997
sister 1999
Next one is ook van 1995

En ik kan het mis hebben maar "weer".... Voor Totilas won Duitsland toch ook altijd? :?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-07-11 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:56

Paddenpad schreef:
Daarvoor moest Isabell het ook nog doen met een oude stijve bok.
Het Nederlandsteam moet zich nu weer even schakelen en hun jonge dieren inleiden en dan komt het puzzeltje wel weer in zijn geheel op de goede plek en kan Duitsland weer achteraan sluiten! :9k

Je moet niet naar het verleden kijken als het gaat om sport en zeker niet als het gaat om paardensport.....

Noem eens de jonkies in Nederland die het in ieder geval voor de OS al gaan maken?? Dat zijn er maar weinig hoor...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:56

Ayasha schreef:
En voor Nederland:

Salinero 1994
Nadine 1995
Sunrise 1994
Parzival 1997
sister 1999
Next one is ook van 1995

En ik kan het mis hebben maar "weer".... Voor Totilas won Duitsland toch ook altijd? :?

Aangezien Paddenpad toch te lui is om het eens even uit te zoeken.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:57

Nederland kan toch trots zijn , Totilas is kwpn gefokt jammer dat Edward hem niet meer rijdt maar ja dat is nu eenmaal zo , hij had eigenlijk 3 paarden meelopen Totilas , Ravel en Sisther ook dat is iets om heel trots op te zijn :D

Jammer dat Fuego niet hoger is geeindigt toch knap van een PRE die zo in de top meedraait

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:59

Wat een lekker rel-account van Paddenpad :+

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:03