Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:"Het is echt óngelofelijk wat ie doet..." is o.a. het commentaar.
Jammer dat dit als bijzonder word gezien. Brave, goede zelf-springer onder je kont, hindernissen op juiste afstand en laat paardje maar lopen, die springt wel. Kwestie van zorgen dat je in het zadel blijft. En dat is dan ook wat ie doet, vraag niet hoe.
Leuk dat ie zo'n "lef" heeft dat ie op een paard durft te zitten dat zelf over een hindernis huppelt, maar dat is het ook wel. Ik heb meer respect voor z'n pianowerk.
Ik ben zelf geen springer (meer), heb zelf een lekkere brede Fies voor de hobby, heb al jaren geen "degelijke" hindernis meer gesprongen, maar zelfs ik zou met zo'n paard die sprong wel even doen hoor. Ik heb veel meer bewondering voor vele springruiters hier op Bokt, waar ik af en toe foto's van voorbij zie komen!
vjenna schreef:zelf doe je het vast niet beter!!
vjenna schreef:whaaaa echt vet hoor! en knap!!
en het is in mijn ogen echt wel 1.65 en ik twijfel ook niet aan tim dat ie dat zecht alsof hij dat niet zou weten.....
en ben het ook zeker met Nagina eens pffff dat gezeik altijd op een ander kijk eerst is naar je zelf, zelf doe je het vast niet beter!!
Citaat:Echt wel![]()
Maar ik heb geloof ik iets gemist? Dat het slecht is voor het paard ofzo? Daar ben ik het niet mee eens, paardje ziet er nou niet bepaald uit alsof ie er last van zou hebben! Ik vind gewoon al de ophef niet nodig omdat ie toevallig een BN-er is, zo ongelofelijk knap, zo ongelofewlijk geweldig is het gewoon niet.
Citaat:Beetje raar hoor. Is het misschien omdat het wibi is? Want als iemand het op bokt zou zijn zouden we wel mogen zeggen en corrigeren op houding. Kijk nou zelf. Jaja, het is knap, maar zijn rijden laat wel wat te wensen over. Zou ie het ook kunnen met een ander paard wat nou niet zo makkelijk sprong en als ie zonder hindernis ervoor erop af moest sturen?
stef schreef:MonaBelle schreef:Wij maar zeggen tegen alle meisjes hier op bokt dat ze een dressuurbasis moeten opbouwen, we leveren allemaal veel kritiek, maar voor Wibi is het leuk?......
Maar nogmaals, dat is mijn mening....
Dat zegt meer over "wij" dan over Wibi
GamblersCup schreef:Illusion: Vind ik ook leuk! Maar ik reageer meer op het commentaar in de video. Ik vind het gewoon jammer dat het "gewéldig" is omdat het een BN-er is, terwijl het feitelijk helemaal niet geweldig is. Heb mooier voorbij zien komen hier!
MonaBelle schreef:Daar heb je helemaal gelijk in! Mij zie je daarom niet veel commentaar geven op bokt... Echter is een goede dressuurbasis iets waar wij het allemaal over eens zijn. Als een meisje hier op bokt dit topic had geopend, had jij niet zo gereageerd als nu..... toch?
GamblersCup schreef:Op een voorgeprogrammeerd paard is het een eitje, je moet alleen de durf hebben. Ik schrijf ook dat ik het goed vind dat hij dat lef heeft, dat heeft niet iedereen!
GamblersCup schreef:Op een voorgeprogrammeerd paard is het een eitje, je moet alleen de durf hebben. Ik schrijf ook dat ik het goed vind dat hij dat lef heeft, dat heeft niet iedereen!
En nee, ik kom op de piano ook niet veel verder dan de vlooienmars
Peanutbutter schreef:GamblersCup schreef:Op een voorgeprogrammeerd paard is het een eitje, je moet alleen de durf hebben. Ik schrijf ook dat ik het goed vind dat hij dat lef heeft, dat heeft niet iedereen!
Sorry maar dit is dus echt niet waar ...Jij beweert dat iedereen met lef zou dus een rondje 1.60 op bv Orame kunnen rijden !!.
Abercrombie schreef:Ik zeg, laten we een test uitvoeren.. Wie heeft er een voorgeprogrammeerd paard en welke nozem op bokt van de PMS brigade durft er een rondje te doen met de ogen dicht???
Peanutbutter schreef:GamblersCup schreef:Op een voorgeprogrammeerd paard is het een eitje, je moet alleen de durf hebben. Ik schrijf ook dat ik het goed vind dat hij dat lef heeft, dat heeft niet iedereen!
Sorry maar dit is dus echt niet waar ...Jij beweert dat iedereen met lef zou dus een rondje 1.60 op bv Orame kunnen rijden !!.
MelanieB schreef:Abercrombie schreef:Ik zeg, laten we een test uitvoeren.. Wie heeft er een voorgeprogrammeerd paard en welke nozem op bokt van de PMS brigade durft er een rondje te doen met de ogen dicht???
Waarom met de ogen dicht? Doet wibi toch ook niet?
Helaas is die van mij niet voorgeprogrammeerd, maar dat maakt het rijden weer uitdagend
Nouja, de pony wel maar die loopt ff kreupel en kan geen 1.65.