Dus ik ga er geen oordeel over vellen, dat die meisje alleen was.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Mensen, mensen.... waarom oordelen over de verantwoordelijkheid van de ouders en betrokkenen? Ik neem aan dat er weloverwogen beslissingen zijn genomen wanneer dit meisje alleen is gaan rijden met haar paardje. Ik zou als ouder het vreselijk vinden om deze reacties te lezen. Laten we niet oordelen over wat we niet kennen, maar allemaal duimen dat dit meisje hier heelhuids uitkomt.
kirrepir schreef:takkie_muis schreef:he wat vreselijk ,hopen dat ze erboven op komt.
had ze cap op?
Er wordt hier een hele normale vraag gesteld, want met of zonder cap kan namelijk wel wat zeggen over eventueel letsel aan het hoofd. Waarom worden bepaalde bokkers nu zo nijdig om deze vraag, ik vroeg het me ook af namelijk en niet omdat ik het anders maar een dom wicht vind..Dobel schreef:waarom altijd die eeuwige vraag had ze een cap op.. het meisje is gevallen en met een cap op kan je ook nog je been of rug breken. Ik rijd ook zonder cap ivm hele erge hoofdpijn en nekklachten als ik met cap rijd.. Het lijkt hier op bokt wel dat als je geen cap op had je gelijk maar pech hebt en het niet meer erg is..
omdat dat een normale vraag is? takkie_muis geeft op geen enkele manier aan dat ze het anders erg dom vind, dus ik snap die aangebrande reacties van bepaalde bokkers niet, maar goed
sterkte voor het meisje!
robeer schreef:Goh Bigone, volgens mij denken en schrijven wij hetzelfde. Ben jij toevallig mijn andere helft van een verloren gewaande tweeling of zo.
.. joyce B schreef:jullie moeten opmerkingen niet zo uit hun verband trekken of erger maken dan ze bedoeld zijn...
Het is algemeen bekend dat het veiliger is om samen met anderen te rijden of iemand mee lopend of op de fiets. Je kunt daar wel tegenin gaan of zeggen dat dat onzin is, maar dat zijn niet zulke slimme opmerkingen.
robincera schreef:Het is mijn oude buurmeisje en vriendin van mn zus. Die is geen 14 maar 24, dus het bericht klopt niet helemaal. Ze had een cap op, maar heeft haar bekken gebroken op 3 plaatsen en veel zwellingen en schrammen.
bigone schreef:robeer schreef:Goh Bigone, volgens mij denken en schrijven wij hetzelfde. Ben jij toevallig mijn andere helft van een verloren gewaande tweeling of zo.
Wie weet, men zegt dat iedereen op deze wereld ergens een evenbeeld qua uiterlijk en denken rond heeft lopen, ik hoop altijd dat het ergens in verwegistan is, dan kom je nog eens ergens maar de kempen is ook goed hoor.

Leven is nu eenmaal een gevaarlijke bezigheid. robincera schreef:Het is mijn oude buurmeisje en vriendin van mn zus. Die is geen 14 maar 24, dus het bericht klopt niet helemaal. Ze had een cap op, maar heeft haar bekken gebroken op 3 plaatsen en veel zwellingen en schrammen.