tteettt schreef:@fidodido nee ik ken haar niet en doe dus ook niet net als of! wat ik wil zeggen is:
Deze mvr gaat mischien anders om met haar paard dan jullie of stal eigenaar, dit hoeft niet per definitie verkeerd te zijn. Het is nou eenmaal haar paard, dus zei mag doen wat ze wil. Maar op het moment dat zei voelt dat een hele stal en stal eigenaar tegen haar aan het samen spannen zijn, kun je verwachten dat zei uiteindelijk een heftige reactie geeft! Want het was in dit geval niet aan jullie om te oordelen, het is immers haar paard!
Ik vindt het raar dat een stal eigenaar, manege houder het goed keurd dat er een hele stal een actie begint, terwijl ze zich aan het bemoeien zijn met zaken die hun niet aangaan! Want in Nederland is het nou enmaal zo dat een paarden eigenaar kan doen met zijn dier wat ie wil, dus als een eigenaar z,n paard wil laten slachten dan is dit zijn goed recht! En zolang een slager kan slachten zonder verklaring van bv dieren arts is dit gewoon zo.
Wat wel had gekund is dat de stal eigenaar in gesprek was gegaan met deze vrouw, en haar een voorstel doen om het paard over te nemen, maar als zei dit dan niet wil, om welke reden dan ook dan zul je haar beslissing moeten accepteren!
Maar wat jij nou zeg, zeg ik toch precies hetzelfde?
Ik ik vroeg niet of je haar kende?