Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Nee, dat klopt. Ik haalde jou even door elkaar met iemand die er hardere woorden voor gebruikte. f deze kruising nut heeft, ach... waarschijnlijk niet. De vraag is of dat erg is
Zidore schreef:_San87_ schreef:Wat is het nut van deze kruising?
dat dacht ik nou ook
schattig hoor (altijd leuk baby-spul) maar wat moeten we hier in vredesnaam mee? Gaan die chinezen hem ook opeten??
ik noem het geen mishandeling, maar ik zie het nut er gewoon niet van in. Die vraag over vruchtbaarheid, waarom moeten we die perse trotseren. Als een leeuw niet met een tijger zou kunnen, nou prima toch, dan is dat zo. Sommige dingen slaan gewoon te ver door. Dat dit in het wild kan voorkomen, best, maar waarom zouden we dit gaan doen??
(en dan heb ik het hier ook niet over domme fokkers die lelijke kruisingen maken die je vervolgens op de paardenmarkt ziet wegkwijnen.. dat is weer een andere discussie)
bubble_me schreef:Zidore schreef:dat dacht ik nou ook
schattig hoor (altijd leuk baby-spul) maar wat moeten we hier in vredesnaam mee? Gaan die chinezen hem ook opeten??
ik noem het geen mishandeling, maar ik zie het nut er gewoon niet van in. Die vraag over vruchtbaarheid, waarom moeten we die perse trotseren. Als een leeuw niet met een tijger zou kunnen, nou prima toch, dan is dat zo. Sommige dingen slaan gewoon te ver door. Dat dit in het wild kan voorkomen, best, maar waarom zouden we dit gaan doen??
(en dan heb ik het hier ook niet over domme fokkers die lelijke kruisingen maken die je vervolgens op de paardenmarkt ziet wegkwijnen.. dat is weer een andere discussie)
Pardon? Waarom zouden die chinezen hem ook opeten?
Ik denk dat dit soort kruizingen vaker voorkomen dat we denken, en dat mensen dit doen om te kijken of het mogelijk is, en om een beter dier te creëren. Ik denk dat sommige mensen graag een soort God willen spelen (niet beledigend bedoelt) en proberen nieuwe rassen te creëren.