Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zigoteau schreef:dynamiek schreef:Vreselijk bericht.
Maar idd als je weet dat je paard hartproblemen heeft, waarom toch nog op zo'n hoog niveau trainen?
Persoonlijk had ik met zo'n dier rustig aan gedaan lekker genieten van een bosritje enzo.
Hartproblemen, 8 jaar en Grand Prix ???????
lovejw schreef:Wat een stupide reacties weer, bah. Informatie slikken als zoete koek? Zolang je zelf geen topruiter bent hoef je echt niet te oordelen over hun werkwijze, houd je maar mooi bij je eigen niveau.
Sterkte voor de amazone, het lijkt me verschrikkelijk. Hopelijk vind ze snel een ander paard om weer mee te kunnen draaien.
karlijn1985 schreef:Vreselijk om dat zo mee te moeten maken!
Wat mij opviel in het bericht is dat hij in elkaar zakte in een pirouette. En dat daaronder staat, we waren net 15min aan het trainen.. Ik zou na 15min misschien net aan een galopje bezig zijn, maar dan doe ik nog geen oefeningen.
geerke schreef:karlijn1985 schreef:Vreselijk om dat zo mee te moeten maken!
Wat mij opviel in het bericht is dat hij in elkaar zakte in een pirouette. En dat daaronder staat, we waren net 15min aan het trainen.. Ik zou na 15min misschien net aan een galopje bezig zijn, maar dan doe ik nog geen oefeningen.
ooit van losrijden gehoord?
Meestal gebeurt dat voor de training,niet tijdens de training.
Als je op grand prix nivo rijdt heb je Minderhoud niet nodig om los te rijden.
Het bericht spreekt zich niet tegen....Aneurisma heeft niets maar dan ook niets met een hartprobleem te maken,het probleem in dit topic is vooral het maar raak roepen zonder gehindert te zijn door ook maar enige medische kennis.