lailapri schreef:Werden er trouwens ook nummers opgenoemt en mocht je kiezen als je Bingo had?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Ik vind eigenlijk dat observatiewedstrijden vergoed moeten worden door de KNHS, wat jij hier zegt betekent dus weer dat het een sponsor/centenkwestie is wil je het hoogst haalbare niveau halen in je discipline.
Waarmee ik dus niet zeg dat de mensen die nu in de kaders zitten niet allemaal erg goed kunnen rijden, dat kunnen ze zeker.
Forcalquier schreef:Zie het ook helemaal voor me, trots de ere ronde rijden met een kookwekker onder de arm.
Mijn dochter krijgt na haar spelletjesmiddag op de manege nog een leukere prijs.
StableEnable schreef:Forcalquier schreef:Zie het ook helemaal voor me, trots de ere ronde rijden met een kookwekker onder de arm.
Mijn dochter krijgt na haar spelletjesmiddag op de manege nog een leukere prijs.
Gelukkig was de prijsuitreiking te voet/rolstoel/scootmobiel. is ook lastig paardrijden met je armen vol met posters, pannenlappen, theedoeken, waxinelichtjes en ook nog een mooie rozet.. Dus vooral hen met een scootmobiel met mandje waren hier in het voordeel
nou zie ik dus een scootmobiel met een mandje afgeladen met spul van de Action
fojoe schreef:Feanyth schreef:waar en wanneer, als ik vragen mag?Maar och. Eerst op naar Belgie! ^_^
ik zou graag komen kijken![]()
sorry, off topic
Rock schreef:StableEnable schreef:Gelukkig was de prijsuitreiking te voet/rolstoel/scootmobiel. is ook lastig paardrijden met je armen vol met posters, pannenlappen, theedoeken, waxinelichtjes en ook nog een mooie rozet.. Dus vooral hen met een scootmobiel met mandje waren hier in het voordeelnou zie ik dus een scootmobiel met een mandje afgeladen met spul van de Action
StableEnable schreef:Forcalquier schreef:Zie het ook helemaal voor me, trots de ere ronde rijden met een kookwekker onder de arm.
Gelukkig was de prijsuitreiking te voet/rolstoel/scootmobiel. is ook lastig paardrijden met je armen vol met posters, pannenlappen, theedoeken, waxinelichtjes en ook nog een mooie rozet.. Dus vooral hen met een scootmobiel met mandje waren hier in het voordeel
Citaat:Oeps wist niet dat de ronde op een andere manier werd gereden/gelopen. Dan nog,normaal zie je de ruiters met een bos bloemen of beker zwaaien....een pannenlap of theedoek is dan wel even iets anders.

StableEnable schreef:Gelukkig krijgt de sport in NL al steeds meer aandacht en zijn er hier wel sponsoren die de inzet van de ruiters belonen met prijzen. Hopelijk zet die tendens zich voort en wordt de sport zo voor de ruiters een beetje betaalbaar op den duur.
montiesmama schreef:Geweldig!! Als je voor de prijzen gaat, dan kijk je even flink op je neus, hahaha!
Ik heb ooit een emmer gewonnen toen ik als eerste finishte in de endurance in Zelhem.... 90 kilometers gereden en blij met een emmer naar huis! (hij bleek niet kleurecht te zijn in de wei, maar dat terzijde... heb er al jaaaaaren lol van en om!)
Het jaar erna werd ik vrijwilliger bij dezelfde wedstrijd: kreeg een lunchpakket, een heel mooie donkerblauwe polo met logo van de achterhoekse paardendagen, een koffiemok en als ik me goed herinner een lekkere doos merci.
Dussss.... ik weet nu wat ik doe: geen wedstrijden meer, maar gewoon gezellig gaan vrijwilligen.... dan val je in de prijzen!