Aangepaste Sporters ontvangen prullaria als prijzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:08

lailapri schreef:
Werden er trouwens ook nummers opgenoemt en mocht je kiezen als je Bingo had?

_O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:10

Ik vind eigenlijk dat observatiewedstrijden vergoed moeten worden door de KNHS, wat jij hier zegt betekent dus weer dat het een sponsor/centenkwestie is wil je het hoogst haalbare niveau halen in je discipline.
Waarmee ik dus niet zeg dat de mensen die nu in de kaders zitten niet allemaal erg goed kunnen rijden, dat kunnen ze zeker.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:11

Maar als ik het goed begrijp moet er dus eigenlijk meer bekendheid komen?
Ik zit helemaal niet in die tak van de sport (eigelijk geen een haha) maar bij het appaloosa stamboek hebben we een showteam die naar evenementen gaat om reclame te maken voor het ras, is er ook zoiets voor gehandicapte ruiters/amazones?
Ik zou me wel amuseren als ik daarna mocht kijken...

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:13

bigone schreef:
Ik vind eigenlijk dat observatiewedstrijden vergoed moeten worden door de KNHS, wat jij hier zegt betekent dus weer dat het een sponsor/centenkwestie is wil je het hoogst haalbare niveau halen in je discipline.
Waarmee ik dus niet zeg dat de mensen die nu in de kaders zitten niet allemaal erg goed kunnen rijden, dat kunnen ze zeker.

Ja daar heb je een punt. Want het is starten of geen kans op selectie. En voor zover ik heb kunnen volgen zijn er voor het reguliere kader zelden verplichte internationale wedstrijden. Maar dat komt natuurlijk ook doordat het veld nog zo klein is en in NL niet genoeg wedstrijden waar de bondscoach kan beoordelen hoe we er internationaal voor staan. Dikke pech. Zeg maar....

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:14

@lailapri
Ik geloof dat de meeste aangepaste sporters zich flink inzetten om demonstraties en clinics te verzorgen. Wij komen dat met alle plezier doen bij jullie stamboek evenementen.

montiesmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:30

Geweldig!! Als je voor de prijzen gaat, dan kijk je even flink op je neus, hahaha!
Ik heb ooit een emmer gewonnen toen ik als eerste finishte in de endurance in Zelhem.... 90 kilometers gereden en blij met een emmer naar huis! (hij bleek niet kleurecht te zijn in de wei, maar dat terzijde... heb er al jaaaaaren lol van en om!)
Het jaar erna werd ik vrijwilliger bij dezelfde wedstrijd: kreeg een lunchpakket, een heel mooie donkerblauwe polo met logo van de achterhoekse paardendagen, een koffiemok en als ik me goed herinner een lekkere doos merci.
Dussss.... ik weet nu wat ik doe: geen wedstrijden meer, maar gewoon gezellig gaan vrijwilligen.... dan val je in de prijzen!

Forcalquier

Re: Aangepaste Sporters ontvangen prullaria als prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:52

Zie het ook helemaal voor me, trots de ere ronde rijden met een kookwekker onder de arm.

Mijn dochter krijgt na haar spelletjesmiddag op de manege nog een leukere prijs.

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:56

Forcalquier schreef:
Zie het ook helemaal voor me, trots de ere ronde rijden met een kookwekker onder de arm.

Mijn dochter krijgt na haar spelletjesmiddag op de manege nog een leukere prijs.

Gelukkig was de prijsuitreiking te voet/rolstoel/scootmobiel. is ook lastig paardrijden met je armen vol met posters, pannenlappen, theedoeken, waxinelichtjes en ook nog een mooie rozet.. Dus vooral hen met een scootmobiel met mandje waren hier in het voordeel ;)

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:34

StableEnable schreef:
@lailapri
Ik geloof dat de meeste aangepaste sporters zich flink inzetten om demonstraties en clinics te verzorgen. Wij komen dat met alle plezier doen bij jullie stamboek evenementen.

Dit aanbod houdt ik zeker in gedachten.

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:53

:+ heurluk al die meningen en opty's

Topsport ,Paardensport! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 05:58

StableEnable schreef:
Forcalquier schreef:

Gelukkig was de prijsuitreiking te voet/rolstoel/scootmobiel. is ook lastig paardrijden met je armen vol met posters, pannenlappen, theedoeken, waxinelichtjes en ook nog een mooie rozet.. Dus vooral hen met een scootmobiel met mandje waren hier in het voordeel ;)

:)) nou zie ik dus een scootmobiel met een mandje afgeladen met spul van de Action :')

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:13

fojoe schreef:
Feanyth schreef:
Maar och. Eerst op naar Belgie! ^_^
waar en wanneer, als ik vragen mag?
ik zou graag komen kijken :D

sorry, off topic :o

Zal wel in het zilveren spoort zijn in Moorsele en ik geloof dat dat ergens in Augustus is. Misschien kom ik zelfs jullie tegen omdat ik daar ook wedstrijd heb. Vorig jaar kwam ik Mevr. Vandenheuvel tegen en heb ik Sultano nog even kunnen zien. Had een kleindochter bij van hem. Wist niet wat ik hoorde toen ze ons nog herkende. Je verwacht geen Nederlandse hengstenhouder in het verre West-Vlaanderen die je nog herkent ook. :D

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:17

Rock schreef:
StableEnable schreef:

:)) nou zie ik dus een scootmobiel met een mandje afgeladen met spul van de Action :')

_O-

Ik snap ook wel dat jullie er nog de humor van kunnen inzien maar aan de andere kant vind ik het wel een erge aanfluiting van die organisatie.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:49

Hier is maar een woord voor: RESPECTLOOS!!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:07

Ik vind het hilarisch _O-
Men zegt toch altijd.....meedoen is belangrijker dan winnen. :')

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:53

StableEnable schreef:
Forcalquier schreef:

Oeps wist niet dat de ronde op een andere manier werd gereden/gelopen. Dan nog,normaal zie je de ruiters met een bos bloemen of beker zwaaien....een pannenlap of theedoek is dan wel even iets anders.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:24

Citaat:
Oeps wist niet dat de ronde op een andere manier werd gereden/gelopen. Dan nog,normaal zie je de ruiters met een bos bloemen of beker zwaaien....een pannenlap of theedoek is dan wel even iets anders.

Je moet toegeven een pannenlap of theedoek zwaait een stuk makkelijker dan een grote beker of bos bloemen ;)

Maar erg jammer, had het op zijn minst paardgerelateerde artikelen laten zijn als het budget niet anders toelaat...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:28

Vraag me echt af of ze niet van grote bedrijven al was het promotiematriaal paardenvoer ofzo los zouden krijgen. Ik doe veel pr en zelfs ik krijg voor veel kleinere evenementen veel meer los.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:59

StableEnable schreef:
Gelukkig krijgt de sport in NL al steeds meer aandacht en zijn er hier wel sponsoren die de inzet van de ruiters belonen met prijzen. Hopelijk zet die tendens zich voort en wordt de sport zo voor de ruiters een beetje betaalbaar op den duur.

Hopelijk niet. Niet mbt prijzen dan. Dát zou alleen de winnaars ten gunste komen :)*
Geen prijzengeld maar de sponsorpot in lagere inschrijfgelden zou veel sportiever zijn.

Laat het zo sportief mogelijk blijven = géén gedifferentieerd geldbelang.

De onaangepaste (bewuste woordkeuze) ruitersport is bepaald geen lichtend voorbeeld hoe geld een extra druk op winnen toevoegt, op alles, ook op dierenwelzijn.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:41

Dit is oplichting en pure discriminatie naar aangepaste sporters toe zeker als ze heel veel inschrijfgeld betalen.

Ze moeten zich schamen met prullaria.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:46

Dit is toch te gek _O-
Een kookwekker van 1euro en wat :+

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:06

Wie het kleine niet eert... Zulke prijzen dragen in elk geval wel bij aan een onvergetelijke ervaring. :Y) Wie om zulke dingen kan lachen heeft sowieso al gewonnen.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 10:05

montiesmama schreef:
Geweldig!! Als je voor de prijzen gaat, dan kijk je even flink op je neus, hahaha!
Ik heb ooit een emmer gewonnen toen ik als eerste finishte in de endurance in Zelhem.... 90 kilometers gereden en blij met een emmer naar huis! (hij bleek niet kleurecht te zijn in de wei, maar dat terzijde... heb er al jaaaaaren lol van en om!)
Het jaar erna werd ik vrijwilliger bij dezelfde wedstrijd: kreeg een lunchpakket, een heel mooie donkerblauwe polo met logo van de achterhoekse paardendagen, een koffiemok en als ik me goed herinner een lekkere doos merci.
Dussss.... ik weet nu wat ik doe: geen wedstrijden meer, maar gewoon gezellig gaan vrijwilligen.... dan val je in de prijzen!

hihihih :P

maar een kookwekker?! sorry hoor.. laat op zn minst een metalen medaille graveren (kost ook maar 1,50) das toch veel leuker?!

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:56

Zo duur zijn bekers toch niet, bij een onderlinge wedstrijd krijg je vaak nog een mooie beker.
Oh een kookwekker mt de prijs er nog aan. Ze moeten zich echt doodschamen! Die mensen hebben zich uitgesloofd op hun paard, krijg je een onbenullig kookwekkertje, met andere woorden jullie tellen toch niet mee, z'on gevoel krijg ik er althans bij :(