Johanna59 schreef:Als ik zo alle antwoorden lees moet ik toch eigenlijk concluderen, dat er wel al heel veel Bokkers op Grand Prix niveau rijden. Petje af, vooral voor het commentaar op Matthias Rath. Dat jullie dat zo maar allemaal zien.
Zelf ben ik van mening, dat Totilas zeker niet slechter wordt gereden. Edward Gal had hem in een wurggreep. Maar dat heeft iedereen natuurlijk wel al opgemerkt.
Matthias kan het dus in jullie ogen nooit en te nimmer goed doen. Alles wordt er bij gehaald om hem onderuit te halen. Tot zijn familie aan toe.
Of zou dat Nederlands zijn? Altijd kritiek op een ander.
Maar goed dat de Duitse ruiters niet zo over de Nederlanders praten. Nederlanders met bijna alleen maar paarden afstammend van zeer goede Duitse paarden.
Edward Gal en de eigenaren van Totilas, wisten precies wat ze deden, toen hij werd verkocht. Die lachen zich dood om alle hypes rond Totilas. Edward is op het juiste moment gestopt. Op zijn hoogte punt met Totilas.
Wie weet wat Matthias Rath gaat doen. Misschien ligt zijn hoogte punt met Totilas wel nog veel hoger.
Daarom zeg ik dus, dat mijn voorkeur bij Rath ligt, maar dat kon je hierboven ook wel lezen.
En nee ik ben geen GP ruiter, maar beoordeel gewoon wat ik er fijner uit vind zien en dat vind ik Rath, maar dan is hij nog niet klaar. Hij kan denk ik nog perfecter!
Als hij maar nooit zo perfect als Adelinde wordt, maar dat mag ik toch als Nederlandse nog wel hopen?