Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rozahorse schreef:Dat kende is helemaal niet heb het net even bekeken.
Ziet er goed uit maar beetje nadeel dat het in de winter met sneeuw niet werkt.
alleen de ijslanders hebben we nu al 2jr op stal op visite gehad
vorig jaar hebben ze ze toen maar een tijd op een "winterwei" gezet. 
rozahorse schreef:Ja dat is hier net zo.
Echt balen ik mocht ook niet teveel in de buurt komen helaas ban 4,5 maand zwanger en als ze in haar panniek mij een schop zou geven das niet goed.
Maar wat een gelluk dat ze zo rustig bleef.
De bijrijdster is pas 14 jaar en vind het dus erg knap!
Op de veluwe heb ik het ook vaak gezien. Ik denk dat je er niet altijd aan ontkomt om deze meters uit elkaar te leggen. 
en uiteraard liggen ze andersom) Defensie rijdt eroverheen met vrachtwagens en trekkers komen er ook overheen dus kwa gewicht kunnen ze het hebben. Desondanks ben ik er nooit vrijwillig over heen gegaan omdat ernaast een hek zit waar je als ruiter/menner doorheen kan. Hoewel de meeste menners hier ook gewoon overheen gaan.

MendyGinger schreef:Wat een topbijrijdster zeg, echt knap als je zo rustig kan blijven!![]()
Op de veluwe liggen idd ook veel roosters, ik rij daar af en toe en blijf dan het liefst zo ver mogelijk bij die dingen uit de buurt.
Het lijkt me echt verschrikkelijk om zo iets mee te maken, gelukkig is de pony er goed vanaf gekomen.
En rozahorse, gefeliciteerd met het kindje. Weet je al of het een jongen of een meisje is?
hagelslag schreef:grandioze bijrijdster, zo 1 wil ik ook wel;)
op ameland is een paar jaar geleden(geloof 4 of 5 jaar geleden) met de marathon die georganiseerd was misgegaan met een 2 span maflingers, 1 van beide die stapte net naast de rubberen matten die ze dan "veilig" over de roosters doen.
die had opzich niet zo veel alleen iets met zn hoef, precies weet ik het niet alleen dat er het jaar daarop geen ijzers onderzaten maar dat ze wel meededen