Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rowo schreef:Kirstenn schreef:Op bokt stond laatst ook een topic van een veulen die op afgrijselijke wijze is gestorven, bij haar/hem waren ook de 2 achterbenen gebroken. Is bekend of dat een van deze veulens is of dat deze ook slachtoffer is geworden?
Dat wou ik ook net zeggen. K moest meteen aan dat veulen denken. Geen idee waar dat veulen stond?
Achterhoek is helaas helemaal niet ver van mij vandaan. Echt verschrikkelijk wat ze doen en dan die arme beesten! Die mensen zijn echt heel erg ziek!!

Chaos schreef:Verschrikkelijk, ongelofelijk dat mensen dat doen.
Kan er zo kwaad en verdrietig om worden.
En het houd nooit op: vorige week zijn bij mijn zus in Duitsland hebben onbekenden al haar paarden gif toegedient. De helft is nog kritiek en er zijn er 2 overleden.![]()
![]()
WAAROM???????!!!!!!!
Ibbel schreef:Een stichting zegt dat er recent weer twee gevallen zijn geweest, maar politie en dierenartsen weten van niets? Hoe 'waar' is dit verhaal dan?
Kirstenn schreef:Op bokt stond laatst ook een topic van een veulen die op afgrijselijke wijze is gestorven, bij haar/hem waren ook de 2 achterbenen gebroken. Is bekend of dat een van deze veulens is of dat deze ook slachtoffer is geworden?
Wereld moet niet veel gekker worden, wat voor zieke geest moet dat zijn...
Ibbel schreef:Een stichting zegt dat er recent weer twee gevallen zijn geweest, maar politie en dierenartsen weten van niets? Hoe 'waar' is dit verhaal dan?
Citaat:Wel zijn in mei twee sterfgevallen gemeld. Onderzocht wordt of sprake is van mishandeling of een natuurlijke dood.