Anky van Grunsven: Salinero in alle rust uitgebracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:55

Nou, lees hier idd toch een beetje een sneer van Anky, richting....Wel heel dapper, maar ondertussen. Ben ik niet gewend uit eerdere stukjes. Jammer. Kan best uit zijn context gehaald zijn, hoor. Gewoon vergeten, dit. In de prullenbak.

tiger27

Ik denk niet dat het de bedoeling was om matthias te prijzen om wat tie gepresteerd had
Volgens mij was het meer bedoeld dat zij het anders had gedaan net als zij met saliniro
Het is zo'n poppekast om en met totilas het is gewoon zielig voor dat paard
Maar vind anky erg arogant over komen in dit stuk zo is ze niet
Maar anky wil de beste zijn en nu totilas weg is bij edward gal komt ze toch maar weer terug,zou me niks verbazen dat ze darom weer terug komt edward is zo gegroeit de laatste jaren
Laatst bijgewerkt door tiger27 op 08-06-11 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

horseyfries

Goh wat kunnen mensen dingen toch uit hun verband halen en lezen wat ze willen lezen, zonder te lezen wat er werkelijk staat....

Jullie kennen Anky niet maar hebben jullie vooroordelen aan alle kanten klaarstaan, dus wat ze ook zegt, het zal toch nooit goed zijn volgens jullie (en dan doel ik met jullie dus op de mensen met negatief commentaar). Dat ligt niet aan Anky, die kan namelijk niet veranderen wat jullie denken.

Leuk dat Salinero weer terug is en goed dat Anky aan de kaak stelt dat de starttijden voor het NK belachelijk zijn. Als ik er op tijd wil zijn moet ik net zo vroeg opstaan als de deelnemende ruiters.... vier uur 's morgens! Nou, leuk dagje uit hoor!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:02

beaversrun schreef:
:r EEN HELE PUNT MEER... Sjongejonge wel met een paard dat ze al lang heeft en vaak heeft uitgebracht. Vind dit een hele zielige vergelijking van iemand die de aandacht weer eens op haar wil trekken. Succes Rath dag Ankie. :wave:

_/-\o_

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:02

Waarom bestaat bokt dan noem het dan penny praat
Bijna niemand weet in elk verhaal wat er geplaatst word of het waar is en de kleine dinge erom heen waar zij
iedereen geeft zijn of haar mening over wat ze lezen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:04

tiger27 schreef:
Bijna niemand weet in elk verhaal wat er geplaatst word of het waar is en de kleine dinge erom heen waar zij

Ah kom op, Anky heeft vanaf dag 1 dat Toot verkocht was een paar flinke steken onder water verkocht...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:06

Adil schreef:
tiger27 schreef:

Ah kom op, Anky heeft vanaf dag 1 dat Toot verkocht was een paar flinke steken onder water verkocht...!

Zoals...?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:07

Nou inderdaad, helemaal mee eens Tiger27!
Ik zou het ook niet normaal vinden om er 4 uur uit te moeten! zeker niet op zo'n grote wedstrijd!
Anky prees Matthias wel degelijk! (Lezen!!)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:08

fargo blijkbaar niet want er bleef maar door geeikeld worden over de titel en dan de nieuwsredactie van bokt proberen de schuld te geven. Het stuk is meer dan alleen de titel. <<)

zipje71 Ze haalt wel haar ongemak aan maar dat niet van Rath en Toot.
En ze ontkracht daarna alles weer??? Maar het is WEL even gezegt en de media ingegooit.
Madam heeft weer even aandacht.
En misschien is Toot wel een beter paard omdat hij beter getraind is. ;)

Suuskipje Nee maar hij word wel gereden door een mens B-)
En voor hem een nieuwe wel te verstaan.

tiger27

Re: Anky van Grunsven: Salinero in alle rust uitgebracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:11

Adil wat bedoel je met steken onder water verkocht

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:12

Zidore schreef:
vind dat anky hier (wederom) laat blijken dat ze de hete adem van totilas in de nek voelt.. eigenlijk is het ook allemaal niet eerlijk, zo'n paard als totilas, daar kun je toch niet tegenop!? Dat Rath nu al zulke punten rijd, dat is toch ungelaublich? Salinero komt daar (als totilas goed opgewarmd is) waarschijnlijk heel ver achter en dat weet ze.

Voorlopig is Anky drievoudig Olympisch kampioen. Zowel Rath, Gal als Totilas hebben nog geen één Olympische individuele medaille.

Voorts weet je niet welke vragen haar in het interview zijn gesteld en hoe de antwoorden uiteindelijk gequote worden.
Laatst bijgewerkt door Sammyoo op 08-06-11 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:13

ik vind dat jullie èrg kinderachtig reageren..

Mij verbaasd de positieviteit over Rath en totilas eerlijk gezegt ook enorm?? Deze positivieteit heb ik nog amper eerder gelezen op bokt. Heel apart nou ze goed gereden hebben zijn we ineens allemaal fan van ze?
:r :\ :\

Ik zie een artikel waarin Anky gewoon ènorm trots is op haarzelf en Sallie, wat ze ook mag zìjn! Ze hebben namelijk super goed gereden! En tuurlijk laat Anky zich wel eens kennen maar kom op, het is ook maar een mens hoor, :(:) fijn dat jullie perfect zijn :j

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:18

Dank je wel estell_ maar dat zijn wij ook niet hoor :(:)
En nee hoor ben niet opeens fan van Grath en Toot vind het wel knap dat ze het doen en durven.
En vind daar in tegen de manier van Ankie om de aandacht weer naar haar te trekken zeer smakeloos.

Uuhm,en de titel is aangepast.... Maar de discussie blijft het zelfde <<)
Laatst bijgewerkt door beaversrun op 08-06-11 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:21

winnietje3 schreef:
Ik vind Anky helemaal niet sympathiek. Dat is ze misschien als het haar zelf ten goede komt..
Ik heb haar meermalen in de media zien en horen spreken op een manier alsof ze Queen dressage herself was, om niet te spreken van een NK dat ik een keer heb bijgewoond in Gelderland. Jeetje mina wat liet die zich kennen zeg!
Edward was 1e, Anky 2e en Imke 3e... Bij de prijsuitreiking/ereronde reden Edward en Imke ontzettend enthousiast de baan door zwaaiend naar het publiek. En Anky zat met dr geergerde treiter op Nelson een rondje te stappen. Sjongejonge, hoe bedoel je ik laat mezelf kennen. Het is toch echt alles of niets voor haar hoor. Ze heeft zelf een keer letterlijk gezegd dat het puur om de winst gaat blabla

Nou nou, het is toch algemeen bekend dat Anky enigszins angstig is aangelegd. Ererondes zijn volgens mij überhaupt niet haar favoriete onderdeel, of ze nou eerste of derde is.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:23

beaversrun schreef:

nouja dat klopt ook niet echt want anky heeft een column van elke 2 weken (ofzo) dus ze staat elke 2 weken (ofzo) even in de picture..

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:25

En wanneer word daar aandacht aan besteed???? JUIST.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:26

Hoe je het ook wend of keert, die opmerking van 'een hele punt meer (77,..%)' dat is gewoon een K*T opmerking.
Dan kan ze daarna wel zeggen 'dat het geen vergelijking is' maar als het geen vergelijking is, waarom ZEG JE HET DAN? DAt zeg je NIET als je iemand echt het allerbeste gunt. (mag ik hopen)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:28

Relaxed schreef:
Zoals...?

Zoekt en gij zult vinden *D

Wat ik trouwens ook zo interessant vind, is dat Anky zich nu ineens durft te vergelijken met Rath en Totilas, heeeeeeeel erg frappant op dit moment, de vergelijking slaat kant nog wel.

Waarom vergeleek zij zichzelf niet met Rath toen Rath als 24-jarig "guppie" op het EK dressuur op Sterntaler een mooie score van 75,617% kreeg en Anky op Salinero van dezelfde jury 73,872% kreeg. Daaaaaaar was een mooi vergelijkingsmoment....Maar toen deed ze dat niet? Hm, geeft ook te denken.

Anky, waar ben je bang voor? Wat gaat er gebeuren wanneer Rath hoger scoort dan Anky? Dan is dat allemaal dankzij Totilas? De Hollandse school?

Waarom niet een keer leven en laten leven...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:29

mylittlejoy schreef:
winnietje3 schreef:
Ik vind Anky helemaal niet sympathiek. Dat is ze misschien als het haar zelf ten goede komt..
Ik heb haar meermalen in de media zien en horen spreken op een manier alsof ze Queen dressage herself was, om niet te spreken van een NK dat ik een keer heb bijgewoond in Gelderland. Jeetje mina wat liet die zich kennen zeg!
Edward was 1e, Anky 2e en Imke 3e... Bij de prijsuitreiking/ereronde reden Edward en Imke ontzettend enthousiast de baan door zwaaiend naar het publiek. En Anky zat met dr geergerde treiter op Nelson een rondje te stappen. Sjongejonge, hoe bedoel je ik laat mezelf kennen. Het is toch echt alles of niets voor haar hoor. Ze heeft zelf een keer letterlijk gezegd dat het puur om de winst gaat blabla

Nou nou, het is toch algemeen bekend dat Anky enigszins angstig is aangelegd. Ererondes zijn volgens mij überhaupt niet haar favoriete onderdeel, of ze nou eerste of derde is.

Angstig? Meen je dit nou echt?
Ze rijdt ik-weet-niet-hoeveel wedstrijden op het hoogste niveau van de wereld in een jurysport dan nog, maar ze is wel angstig?
Voor wat dan? Het publiek, haar paard, de jury?

Want is dat geval kan ze er allesinds goed bijzonder goed mee om gezien haar reslultaten :+ .

@Ontopic: Ik vind het ook bijzonder onsportief om jezelf zo te vergelijken en op te hemelen tegen de concurrentie. Wel een héle punt meer, god god, wat mag ze trots zijn...

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:34

Anky is inderdaad angstig omdat Salinero er 2keer keihard van door is gegaan....

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:34

Wat een gezeur op Anky weer..
Ik hoop dat ze met dr nieuwe paard gewoon nog een keer de OS wint :D .

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:35

Vallen we nu echt allemaal over die ene opmerking?
En inderdaad wat net iemand hier ook zei, maandenlang warne we negatief over het duo Rath en Totilas en nu ze goede punten gescoord hebben zijn we vol lof over ze.

Nogmaals volgens mij is dit verhaal uit zn verband gerukt en was het in eerste instantie bedoeld om Salinero te prijzen dat ie weer zo netjes in het wedstrijdwereldje rolt na een jaar eruit geweest te zijn.

@ Renza, idd! en dan is iedereen hier waarschijnlijk weer vol lof over Anky ;)

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:37

[quote="beaversrun"]fargo blijkbaar niet want er bleef maar door geeikeld worden over de titel en dan de nieuwsredactie van bokt proberen de schuld te geven. Het stuk is meer dan alleen de titel. <<)

zipje71 Ze haalt wel haar ongemak aan maar dat niet van Rath en Toot.
En ze ontkracht daarna alles weer??? Maar het is WEL even gezegt en de media ingegooit.
En misschien is Toot wel een beter paard omdat hij beter getraind is. ;)

Suuskipje Nee maar hij word wel gereden door een mens B-)

Volgens mij stopt ze Rath juist een veer in zijn reet omdat hij wel aankondigt waar hij gaat starten, terwijl zij het juist niet de openbaarheid opzoekt als ze voor het eerst weer met Sali start. En dat ongemak van vroeg starten is ook als punt naar de organisatie van het NK bedoeld. Vroeger was tijdens de Jumping Amsterdam de dressuur ook om 07.30 op vrijdagochtend en dan kwam er ook werkelijk geen kip kijken (was trouwens voor het Anky tijdperk ;) )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:39

zipje71 schreef:
Volgens mij stopt ze Rath juist een veer in zijn reet omdat hij wel aankondigt waar hij gaat starten, terwijl zij het juist niet de openbaarheid opzoekt als ze voor het eerst weer met Sali start. En dat ongemak van vroeg starten is ook als punt naar de organisatie van het NK bedoeld. Vroeger was tijdens de Jumping Amsterdam de dressuur ook om 07.30 op vrijdagochtend en dan kwam er ook werkelijk geen kip kijken (was trouwens voor het Anky tijdperk ;) )

Heeft Rath gezegd waar hij zou gaan starten? Is het Raths paard? Nee! Het is het paard van een zakenman in hart en nieren die geld wil verdienen en dat paard in de kijker wil hebben! ;)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:40

Renza Hoop ik ook voor haar maar zeker ook voor Rath :D
Maar ze moet wel een beetje op haar 'toot' letten in de media ;)

Maar Rath en Toot moeten het WEL doen.