Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiger27 schreef:Waarom bestaat bokt dan noem het dan penny praat
Bijna niemand weet in elk verhaal wat er geplaatst word of het waar is en de kleine dinge erom heen waar zij
iedereen geeft zijn of haar mening over wat ze lezen
Adil schreef:tiger27 schreef:Waarom bestaat bokt dan noem het dan penny praat
Bijna niemand weet in elk verhaal wat er geplaatst word of het waar is en de kleine dinge erom heen waar zij
iedereen geeft zijn of haar mening over wat ze lezen
Ah kom op, Anky heeft vanaf dag 1 dat Toot verkocht was een paar flinke steken onder water verkocht...!
Zidore schreef:vind dat anky hier (wederom) laat blijken dat ze de hete adem van totilas in de nek voelt.. eigenlijk is het ook allemaal niet eerlijk, zo'n paard als totilas, daar kun je toch niet tegenop!? Dat Rath nu al zulke punten rijd, dat is toch ungelaublich? Salinero komt daar (als totilas goed opgewarmd is) waarschijnlijk heel ver achter en dat weet ze.
winnietje3 schreef:Ik vind Anky helemaal niet sympathiek. Dat is ze misschien als het haar zelf ten goede komt..
Ik heb haar meermalen in de media zien en horen spreken op een manier alsof ze Queen dressage herself was, om niet te spreken van een NK dat ik een keer heb bijgewoond in Gelderland. Jeetje mina wat liet die zich kennen zeg!
Edward was 1e, Anky 2e en Imke 3e... Bij de prijsuitreiking/ereronde reden Edward en Imke ontzettend enthousiast de baan door zwaaiend naar het publiek. En Anky zat met dr geergerde treiter op Nelson een rondje te stappen. Sjongejonge, hoe bedoel je ik laat mezelf kennen. Het is toch echt alles of niets voor haar hoor. Ze heeft zelf een keer letterlijk gezegd dat het puur om de winst gaat blabla
Relaxed schreef:Zoals...?
mylittlejoy schreef:winnietje3 schreef:Ik vind Anky helemaal niet sympathiek. Dat is ze misschien als het haar zelf ten goede komt..
Ik heb haar meermalen in de media zien en horen spreken op een manier alsof ze Queen dressage herself was, om niet te spreken van een NK dat ik een keer heb bijgewoond in Gelderland. Jeetje mina wat liet die zich kennen zeg!
Edward was 1e, Anky 2e en Imke 3e... Bij de prijsuitreiking/ereronde reden Edward en Imke ontzettend enthousiast de baan door zwaaiend naar het publiek. En Anky zat met dr geergerde treiter op Nelson een rondje te stappen. Sjongejonge, hoe bedoel je ik laat mezelf kennen. Het is toch echt alles of niets voor haar hoor. Ze heeft zelf een keer letterlijk gezegd dat het puur om de winst gaat blabla
Nou nou, het is toch algemeen bekend dat Anky enigszins angstig is aangelegd. Ererondes zijn volgens mij überhaupt niet haar favoriete onderdeel, of ze nou eerste of derde is.
zipje71 schreef:Volgens mij stopt ze Rath juist een veer in zijn reet omdat hij wel aankondigt waar hij gaat starten, terwijl zij het juist niet de openbaarheid opzoekt als ze voor het eerst weer met Sali start. En dat ongemak van vroeg starten is ook als punt naar de organisatie van het NK bedoeld. Vroeger was tijdens de Jumping Amsterdam de dressuur ook om 07.30 op vrijdagochtend en dan kwam er ook werkelijk geen kip kijken (was trouwens voor het Anky tijdperk)