Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:01

ik voel al nieuws aankomen voor op de voorpagina: ' Bokt gaat massaal door McDrive '
:')
Laatst bijgewerkt door kallista90 op 02-06-11 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:12

Vippie schreef:
Klopt tegenwoordig staat het expliciet in de regeltjes van de Mac. Heeft idd met veiligheid te maken en das ook we logisch, t blijft toch een vluchtdier.
Maar vroeger kon je idd met je paard door de Macdrive :D

T mag nog steeds hoor. Wij van McCopCo mogen niemand weigeren hoor. ;)
Franchise durf ik niet te zeggen, veel regels overlappen wel.

Anoniem

Re: Paard geweigerd bij Engelse drive-in McDonalds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:32

Ik vind het wel logisch dat ze is geweigerd. Verder, met een koets door de mac drive, oké. Maar hoe doe je dat in godsnaam als je aan het rijden bent? Hoe hou je dat vast? :P

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:35

kirrepir schreef:
ik voel al nieuws aankomen voor de op voorpagina: ' Bokt gaat massaal door McDrive '

HaHa! Nieuwe meeting....... _O-

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:01

wat n giller, ja ik heb zoiets van why not? in t verkeer worden we ook gezien als voertuigen dus ja vind dat ze best bediend hadden mogen worden.

mijn vriendin en ikzelf hebben t n jaar of 12 geleden bij de mac in den haag gedaan, toen had de mac net die reclame dat paard en cowgirl wat kwamen eten, tsj en wij kregen wel onze dingen, maar paard toch echt geen broodje, toen ik hun wees op hun op dat moment actieve reclame wisten ze t eigenlijk ook niet meer wat te doen! }>

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:06

Jaa officieel mag dat idd niet, maar ik vind het wel wat hebben hoor.
Ik ben er ook een keer met een ppaard langs geweest en toen konden ze het wel waarderen:P

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:09

Mijn ouders zijn om die reden ook eens geweigerd in de MC Drive maar om dat nu internationaal nieuws te noemen 8)7

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:18

StillAngel schreef:
tanjatroetel schreef:
En wat dacht je van mest ?? is toch ook niet zo lekker als je op het terras zit en je stinkt je stoel af van de paardenmest die op de weg naar de macdrive ligt _/-\o_

Ik was even een reden aan het bedenken, maar die is wel erg goed :P

Hoewel sommige paard en wagen wel mest zakken hebben.
Waardoor de mest niet meer op de straat valt.

Misschien uitzonderingen maken? :')
Met een bordje?

''Heeft jouw paard en wagen een mestzak?
Dan krijg jij van ons een MCdonalds etenswarenzak'' _O- Of zo iets.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:08

Er staat toch nergens in de regeltjes dat het NIET mag??
Tenminste, ik ben het nooit tegen gekomen!
Voor mensen die zeggen dat dit niet mag, hebben jullie toevallig een bron hiervan??

Vind het echt wel leuk om te zien!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:11

Waarom doen we de auto's niet weg en gaan we allemáál weer met paard en wagen? :D Hoeven er ook geen paarden te schrikken van auto's. Wel netjes de mest opruimen ;)
Oja, en i.p.v. parkeerplaatsen stukjes weiland voor je paard. :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:19

Ik vind het meer dan terecht eigenlijk, het paard staat niet goed stil en is nogal wat onrustig, ik zou daar als auto niet blij mee zijn, er kan van alles gebeuren.. en dat niet alleen, een hoopje mest daar is ook niet prettig.

Zo te horen heeft ze nog een bijrijder ernaast zitten, dan stuur je die toch ff lekker naar binnen :+

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:36

ik werk zelf bij een mc donalds en hier hebben we het met de managers al eens over gehad! Bij ons mag het niet bij de mc en worden ze weer terug gestuurd (binnen bestellen of niet bestellen) hetzelfde geldt voor scooters en fietsers in de drive voor 23.00 uur! Die worden ook teruggestuurd

avalonnancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:04

ik heb het ook wel gedaan op mn verzorgpaard toen :+

de stadsweides liggen pal achter de mac,dus ze wisten niet beter ;)

en als paardlief mazzel had en er was net een hamburger over de grond gegaan dan kregen de paardjes het broodje :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 18:19

oke dit wil ik ook nog eens in mn leven gaan doen.. te paard langs de macdrive :D

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 19:24

haha die vrouw heeft lef!!!
maar ik vind de MC een beetje zeiken nee u heeft een paard. geen reden sorry hoor.
maar ik vind het raar dat ze niet een regel voor MC´s instellen dan weten wij het ook weer toch +:)+

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:32

Ik geef ze gelijk, want een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker met een dier als paarden. Dieren horen niet bij restaurants en of MC donalds ook al is dat buiten bestellen en buiten opeten. Er zijn meer klanten met auto's daar moet zeker rekening mee gehouden worden.

Met karren en of koetsen is het gevaar gewoon groter, kijk maar naar nieuws over ongelukken met karren/koetsen met paarden dat opeens op hol slaan, ook al stond het dier bekend als zeer rustig en betrouwbaar.

lousje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:53

heel aantal jaren geleden mocht het bij mc drive Emmen wel !
Sterker nog, wij hadden onze paardjes vlakbij staan, een verwachtte een veulen en hebben we tot diep in de nacht steeds daar gratis eten mogen halen ! Wij sliepen op stal .

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 15:22

Wij gingen vroeger altijd te paard of met de wagen naar de Mac Drive, ze werden na een tijd wel gek van ons maar geweigerd zijn we nooit :-)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:40

MickeyenVici schreef:
kirrepir schreef:
ik voel al nieuws aankomen voor de op voorpagina: ' Bokt gaat massaal door McDrive '

HaHa! Nieuwe meeting....... _O-

Geef dan maar een gil, want dan doe ik ook mee.

Bij mij thuis ben ik gewoon te paard (en 1 keer met koets) door de mc drive gegaan hoor.
En toen het paard een keertje het niet kon ophouden :') vroeg ik gewoon om een bezem en een grote schep. Heb ik het zelf opgeruimd en een emmer water daarna over die plek gegooid. Kreeg ik nog een compliment over van de management daar.
Het is heel grappig om dit te doen, al die stadsmensen die verbaast staan te kijken, en gelijk maar hun camera enz. pakken. Ik lig altijd dubbel....

Owja, de paarden waar ik het over heb zijn ex-politie paarden. Die wegens medici redenen niet meer dat zware werk mochten doen maar wel lekker recreatief mochten worden gebruikt. Ik en wat vriendinnen mochten elk weekend die paarden lekker in het bos rijden, en als afsluiting reden we dan langs de mc drive.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 19:55

Gut... dat is mijn vriend en mij jaren geleden ook al gebeurd bij de Mc Drive in de buurt. Maar om daar nu de krant(en) mee te halen :(:)
We mochten wel binnen de bestelling komen doen, maar we mochten we de paarden ook al niet mee naar binnen nemen _O- Dus toen maar door gereden en thuis wat te eten gemaakt :D Kan me wel voorstellen waarom het beleid zo is, zeker voor een Amerikaans bedrijf, die zijn als de dood voor rechtzaken als er eens iets zou gebeuren.

kusmariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 15:41

ben gisteren nog met de pony door de macdrive geweest, en ze hebben ons niet tegen gehouden..
je kunt niet echt makkelijk een paard in de fietsenrekken zetten ^^^

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:09

Tegengehouden hebben ze ons toen ook niet, mochten gewoon doorrijden, maar ze mochten ons niet bedienen ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 14:20

Wij halen ook geregeld een ijsje met de koets en Haflinger door de McDrive Hoofddorp. Wij krijgen voor het paard altijd wat ijshoorntjes :j

Janouk schrikt alleen als die paal in ene zegt: "goedemorgen bij McDonalds, kan ik u helpen".
Verder staat ze keurig te wachten voor het loket. Niets aan de hand.
In de marathon zien ze wel vreemdere hindernissen. :j En halthouden is halthouden; voor het stoplicht, maar ook voor het loket.