Anky weer gestart met Salinero en bereikt 77.80% in Schaijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Anky weer gestart met Salinero en bereikt 77.80% in Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:23

Inderdaad, Anky zegt nergens dat Salinero oud IS, hij wordt ouder, hij geraakt aan zijn top. Dat betekend dat hij niet nog beter gaat presteren, eerder minder.
En een paard als Salinero verdient het om afscheid te nemen als een legende die 2 gouden medailles op zijn naam heeft staan.

Verder, heeft Mindim het wel gezegd wat betreft young riders, junioren paard..

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:08

ik snap wel waarom ze haar paarden niet nog een keer en nog een keer gaat verhuren, arbeid zit er straks op en dan is het tijd om te genieten. Er zijn meer dan genoeg goeie junioren paarden ipv alle oude GP paarden nog van stal te trekken...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:24

Zo had Rath het ook moeten doen, geen tamtam maar gewoon zonder druk op een concours verschijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:37

sarabande schreef:
Zo had Rath het ook moeten doen, geen tamtam maar gewoon zonder druk op een concours verschijnen.

Verrassingselement was wel in zijn voordeel geweest, dat geloof ik ook. Ook gewoon met een twitterberichtje "ik ben op wedstrijdterrein gearriveerd" :D

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:35

Leuk dat ze op zo'n manier Salinero toch blij maakt na het afzeggen van het WK in Kentucky.
Blij dat Salinero weer terug is en zijn winnende debuut heeft gemaakt, ik ben erg benieuwd naar de proef, video? :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:38

wat onwijs super dat hij zo lekker heeft gelopen op een wedstrijd na een lange blessure, en wat top dat ze hem het rustiger aan gaat laten doen! dit paard verdient het om op een hoogte punt te stoppen met spetteren en voorde fun wedstrijdjes mee te pakken, ben benieuwd naar zn afscheid!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:32

Toppaard, Salinero. Hopelijk kan hij in de toekomst op een mooi moment en op eervolle wijze afscheid nemen van zijn publiek, heeft 'ie helemaal verdiend.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 22:33

Fijn :D

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:26

Hierin bewonder ik Anky heel erg! Een hele mooie beslissing van haar :j
Goed voor Salinero en goed voor haar om terug een beetje in het ritme te komen.
Ik denk dat ze er wel zal voor zorgen dat Salinero een waardig afscheid krijgt :j

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:02

wat leuk!
echt heel knap

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:26

Wat leuk :)
En al helemaal dat ze heeft gewonnen *\o/*

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:20

knollentuin schreef:
ik snap vur wel, de meeste paarden zijn juist op hun top op deze leeftijd,in de klassieke dressuur beginnen de meeste pas aan hun echte loopbaan. helaas in de moderne tijd krijgen juist alle paarden rond deze leeftijd hun pensioen. tis maar hoe je het ziet ;) het verbaasd mij iig dat zoveel mensen 16 of 17 oud vinden... ik snap de beslissing van anky wel,op dit nivo tegen de jeugd opboksen zou niet een gelijke strijd zijn voor m,en ze heeft upido nu waar de aandacht naar uitgaat straks.

Je zegt het zelf.. het is hoe je het ziet ;) 16 en 17 zijn helemaal niet oud en 18 jaar is ook nog zeker niet oud, integendeel, z'n paard kan nog jarenlang mee. Maar.. hoeveel energie, hoeveel kracht, hoeveel moed, noem maar op heeft dat beest al die tijd gegeven aan Anky en oke, het paard werkt zeker zelf mee maar dat is omdat die het leuk vindt. Maar moet die daarvoor zijn leven lang zo hard werken tot die gewoon weg niet meer kan? Is dat eerlijk? Voor zulke paarden vind ik en dat doet Anky naar mijn mening prima, goed zorgen en niet over zichzelf heen drukken wat je dus gaat doen als je het paard nog vele jaren mee gaat nemen in de sport. Vind het tof dat ze hem na volgend jaar de "rust" gunt, zonder de "presterende druk" en het goede, harde werk dat, dat beest elke keer maar weer in de ring voor haar doet! Zo kan je hem tenminste als een goed paard blijven herinneren :)

Netjes van Anky, heb al even lopen zoeken naar een filmpje, maar nog niks kunnen vinden!

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:09

Voor degenen die geïnteresseerd zijn... er zijn foto's te vinden op het internet... www.foto4u.nl bijvoorbeeld, hier staan foto's van deze wedstrijd ;) Even zoeken, maar dan kun je ze bekijken (overigens ook van de andere combinaties van die dag)