Ik hoop dat deze persoon of personen gepakt worden en .. nouja, ik houd mijn mond.
Ik zou niet meer rustig kunnen slapen, je paard zo moeten vinden is echt verschrikkelijk. Die verwondingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Vreselijk. Maar hoe kan dit nou?? Een paard rent toch weg of rukt zich los als je dit doet? Hoe kan je dan doorgaan? Hoe kan dit?
Eponastable schreef:De aanvallen liggen niet bij elkaar in de buurt, ik woon op een half uur van Frankrijk en Limburg ligt een heel eind verder, dit lijkt niet dezelfde persoon te zijn.
sarabande schreef:Eponastable schreef:De aanvallen liggen niet bij elkaar in de buurt, ik woon op een half uur van Frankrijk en Limburg ligt een heel eind verder, dit lijkt niet dezelfde persoon te zijn.
Zou het niet kunnen dat in de buurt van de vorige gevallen men er alert op was en de dader daarom een ander gebied waar men het niet verwacht opgezocht heeft.
De merrie lijkt op de foto ook nog hoogdrachtig hier kan je met je gewone verstand toch niet bij.
Traiectum schreef:Mensen in een groep kunnen vreselijke dingen doen, die ze als ze alleen zijn niet in hun hoofd zouden halen. Een groep hangjongeren, waarvan 1 overtuigende, sterke leider met een zieke geest, is hiertoe in staat.