Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vudress schreef:Ik denk dat iedereen die hem onder Kimberley heeft zien lopen wel inziet dat het beestje ouder aan het worden is. Voor het geld hoeft deze familie het niet te doen, dus waarom wel?
Bettine schreef:Vond hem een jaar of 3 terug op wedstrijd al aardig 'op'. Hij blijft echter wel braaf zijn kunstjes lopen.
Op deze manier wordt er gewoon misbruik gemaakt van de goeiigheid van het paard.
Stuur hem alsjeblieft een keer écht met pensioen.
En stilzetten hoeft echt niet, maar het dier iedere keer weer op hoog niveau op wedstrijden laten presteren is écht niet meer nodig.
Boras schreef:sarabande schreef:Nou ik heb hem een paar keer op concours gezien en ruim 4 jaar geleden was hij al niet meer echt een Happy Ahtlet
Om mededogen met een oud paard als jaloezie te bestempelen is wel een hele vreemde manier van interpretatie
Ik word zo moe van dat domme jaloezie argument
die krijgt t heus niet warm van die paar wisseltjes. tamoreliefje schreef:Zet hem veel in de wei met gezelschap, nu kan hij nog ronddartelen met anderen. Laat hem maar een wintervacht krijgen.[quote]
Bettine schreef:Vond hem een jaar of 3 terug op wedstrijd al aardig 'op'. Hij blijft echter wel braaf zijn kunstjes lopen.
Op deze manier wordt er gewoon misbruik gemaakt van de goeiigheid van het paard.
Stuur hem alsjeblieft een keer écht met pensioen.
En stilzetten hoeft echt niet, maar het dier iedere keer weer op hoog niveau op wedstrijden laten presteren is écht niet meer nodig.