Wat zal die conducteur raar opgekeken hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sheilarianne schreef:IK ben serieus al eens met mn pony door de Mc Drive gereden. De automobilisten achter mij hielden netjes afstand en zagen er de lol wel van in. Ook de werknemers + klanten van de Mc Donalds wel, behalve de bedrijfsleidster. Ze verzocht me vriendelijk mijn paard te parkeren op de parkeerplaats en dan moest ik binnen komen bestellen.
Hoezo rare reactie, hoe kan ik nou mn paard parkeren?iemand een tip hoe ik dat doe zonder groom?
sheilarianne schreef:Ze verzocht me vriendelijk mijn paard te parkeren op de parkeerplaats en dan moest ik binnen komen bestellen.
sheilarianne schreef:Hoezo rare reactie, hoe kan ik nou mn paard parkeren?iemand een tip hoe ik dat doe zonder groom?
MLoeser schreef:sheilarianne schreef:Hoezo rare reactie, hoe kan ik nou mn paard parkeren?iemand een tip hoe ik dat doe zonder groom?
Men neme:
4 auto's en een paard
Plaats 2 auto's in horizontale lijn en een auto in verticale lijn tegen de motorkappen aan. Plaats het paard in de hierdoor gevormde U vorm en parkeer de laatste auto
suus_toes schreef:het zou die 'doink doink doink' pony van bokt maar zijn geweest..![]()
(weet zo 1,2,3 niet meer welke dat was)
Algevonden trouwens![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=194&t=1479085&hilit=lachspieren