ik ken haar verder niet, maar ze hadden dr wel helemaal herkend mogen maken dat gaan er niet nog meer mensen een handel met haar aan dan kan ze dr biezen pakken
Nadesh
Dat mens is echt gestoord. Dat blijkt wel weer. Ik denk niet dat ze het voor elkaar gaat krijgen.
Cyntje
Geplaatst: 21-05-11 12:24
Als Alberto gebruik heeft gemaakt van een apparaat/bewerkingen wat (door de overheid?) is goedgekeurd, geef ik der weinig kans... want dan kunnen alle mensen die ooit op die manier in beeld zijn gebracht 'tegen hun zin in' aanspraak maken op zo'n achterlijk bedrag
Wat moet dat mens een onvrede met zichzelf hebben... echt walgelijk! Heb ook dat topic gevolgd van de tweeling dracht... de manier waarop ze reageerde in dat - en andere topics.. Altijd was ze (zogenaamd) zielig en de gebeten hond... (bah en dan ook altijd met groot lettertype en dik gedrukt.... ik wil aandacht....)
(ik heb net de auditie gekeken van die Daniel Landers, je ziet idd zijn Nederlandse "manager" *proest*)
funnyhorses
Geplaatst: 24-05-11 09:50
wat een walgelijk wijf die handelaarster Alleen al wat ze over een paard zegt kan ik haar zo dr strot dicht knijpen!Laat staan wat ze een dier aandoet. Verschrikkelijk wat er toch nare,walgelijke,zich mens noemende wezens rondlopen op deze knikker. Ze zou zelf geld moeten dokken aan al het leed wat ze heeft veroorzaakt aan mens en dier. Hoe zwart op wit wil men het nog hebben ?Het staat er luid en duidelijk op hoe vals dat secreet is! En trouwens stem vervormen heeft idd geen nut,eenmaal gezien vergeet je dat patroon niet meer!
Hope2012
Geplaatst: 24-05-11 09:58
slimmerik schreef:
Er is er maar 1 geweest die haar bekend (berucht) heeft gemaakt en dat is ze helemaal zelf geweest met haar idiote acties.
idd , ongelofelijk wat een mensen heb je toch tegenwoordig .
Helaas is ze niet de enige met zulke domme acties .