Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jilletje schreef:ik wil even iets tegen Larabello zeggen,
je bent echt niet de enige in de wereld hoor die met paarden is groot gebracht.
stup dus met dat geblér van je en zoek een leven!
Larabello schreef:Weet je ik word moe van dit gedoe.
Men moet eerst leren lezen voor men mij privé stuurt dat ze op mijn gezicht willen komen slaan!
Het enige wat mij aangaat is het belang en het welzijn van de paarden! Gelijk door welke instantie.
Ik ben gewoon razend hoe mensen kunnen reageren en ja ik reageer ook fel!
En waarom? Ik heb mezelf ook niet gemaakt, ik kan er gewoon niet tegen dat mensen zo kunnen reageren en verwijten! Via internet is alles snel gezegd: Geen gezicht - geen identiteit! Waarom zou men zich inhouden? Het raakt mij gewoon zo erg over wat er hier geschreven staat over Moniek.
De pers is al even slecht ze noteren wat je zegt maar in het gepubliceerde artikel staat totaal tegenovergestelde.
Ik kom dagelijks op de locatie van de HACH. Ook mijn twee paarden staan er gestald. Alle paarden staan er inorde, verzorgd en gezond. Voldoende weidegang, beschikbare pistes, wandelpaden in buurt, trainingschema's voor de wedstrijdruiter op verschillende niveau's.
Wat betreft de manegepaarden is er slecht 1 HACH paard die 3u per week maximum les loopt ( MET goedkeuring van 3 DA's) anderszijds loopt het gezellig op weide tussen de andere paarden zoals het hoort of wordt het dier vertroeteld door de manegekinderen!! Wat is daar nu mis mee? Het paardje heeft er zo'n plezier in om eventjes zijn beentjes te strekken in een eenvoudig lesje wat uit 70% stappen bestaat en 30% draven.

Jilletje schreef:fuego3 schreef:ben wel een beetje bang dat het voor de bruine te laat is , kan me niet voorstellen dat die er nog weer boven op komt ,,
bij de juiste mensen en de juiste middelen is er veel voor elkaar te krijgen
Larabello schreef:Waarom mogen jullie dan een zegje doen en ik niet?
Gewoon omdat ik een nieuwtje ben??
Alle respect voor bokt! veel nuttige info op andere topics maar op deze???
Als de spelregels zo duidelijk zijn over respect waarom staat deze topic er dan op...?
fuego3 schreef:Larabello schreef:Waarom mogen jullie dan een zegje doen en ik niet?
Gewoon omdat ik een nieuwtje ben??
Alle respect voor bokt! veel nuttige info op andere topics maar op deze???
Als de spelregels zo duidelijk zijn over respect waarom staat deze topic er dan op...?
omdat het hier over zwaar verwaarloosde paarden gaan , begin stuk gelezen ? foto's gezien .
dus laten we ons nu verder houden bij de essentie van artikel
Larabello schreef:mja alle respect voor alle bokkers!
maar ik ben gewoon kwaad. Ik ben ook maar van vlees en bloed.
maar ik word hier als nieuweling aangevallen omdat ik mijn mening zeg. ok de woorden staan er zoals ze in mijn hoofd opkomen ik ben nu eenmaal zo, flapuit. zo zijn er miljoenen op deze wereld toch?
Maar eerlijk, laten de regels ook toe om iemand prive te sturen dat ze op je "smoel" willen komen slaan...?
).. En zo zijn de regels nu eenmaal op bokt.Larabello schreef:mja alle respect voor alle bokkers!
maar ik ben gewoon kwaad. Ik ben ook maar van vlees en bloed.
maar ik word hier als nieuweling aangevallen omdat ik mijn mening zeg. ok de woorden staan er zoals ze in mijn hoofd opkomen ik ben nu eenmaal zo, flapuit. zo zijn er miljoenen op deze wereld toch?
Maar eerlijk, laten de regels ook toe om iemand prive te sturen dat ze op je "smoel" willen komen slaan...?
daar zijn zoveel middelen voor ik neem aan als de hoeven al niet fatsoenlijk worden behandeld, zal dat zijn gebit wel niet veel beter zijn misschien lig daar al een oorzaak voor magerheid.