Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:18

Ellee schreef:
Afbeelding

Deze vind ik niet veel beter ogen anders? Momentopname blijft natuurlijk een moment, maar zoals al gezegt werd lijkt hij een stuk minder gespierd te zijn.

volgens mij vergt een dekseizoen ook veel van een paard, en als er verder weinig mee wordt gedaan zullen er heus wat spieren afslanken....
Plus dat de nieuwe ruiter van totilas niet op het niveau is van edward, en daardoor een andere (misschien mindere training) aan het paard geeft

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:19

Ik blijf erbij, Totilas verkopen en zonder Gal verder laten gaan was niet zo'n beste zet.
Langzaam zal dit besef ook wel gekomen zijn, maar ja toegeven is een volgende stap.

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:20

Olympus_ schreef:
Hij lijkt zich gigantisch vast te zetten, maar goed, wie ben ik om daar over te oordelen :)

Nou ik schrik van zijn rug, compleet hol gewoon!
En dan heb ik het niet over de rijfoto's.

Maar idd wie zijn wij om daarover te oordelen.

/3

Anoniem

Re: Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:27

Ik ben vrij nuchter, maar ik begin toch ook argwaan te krijgen. Al helemaal na die serie rijfoto's... := :=
Naja, we zien wel wat er gebeurt.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:29

Sieppus schreef:
Ik denk dat hij erg veel op de bok heeft gezeten en dat dat zoveel van zijn kracht heeft opgevroten.
Ik hoop in ieder geval dat het hem goed gaat.

Ben het helemaal met je eens. Dat hoor ik wel eens vaker, vind ik zo jammer.
Hoop idd dat het goed met'm gaat. :)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:30

herken totilas idd niet meer terug, hij ziet er niet echt gelukkig uit lijkt wel. (maarja wat weet ik daar van...)
ik ben heel erg benieuwd wat hij binnenkort in de ring laat zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:32

TinekeHorses schreef:
Sieppus schreef:
Ik denk dat hij erg veel op de bok heeft gezeten en dat dat zoveel van zijn kracht heeft opgevroten.
Ik hoop in ieder geval dat het hem goed gaat.

Ben het helemaal met je eens. Dat hoor ik wel eens vaker, vind ik zo jammer.
Hoop idd dat het goed met'm gaat. :)

Hé, Paul moet ook zijn geld terugverdienen :roll: Ontzettend jammer....

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:33

ik vind het meer een fries paard lijken, die uitstraling zo :)

nutella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:36

Gelukkig weten we op Bokt precies hoe het zit. Misselijk al die speculaties.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:40

@Bizzybijtje; Dat begrijp ik. ;) Maar jammer dat het dan zo moet gaan.
Het is namelijk best inspannend voor Toot.
Maar 'nutella' heef eigenlijk gelijk, wat weten wij er nou van. :+

jesito

Re: Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:44

Ik denk dat veel mensen hier meer inzicht hebben dan sommige denken.
Die rath kan best een goede ruiter zijn, sterker nog daar twijfel ik niet aan, maar totilas rijden is toch een ander verhaal.
Die band tussen Totilas en Ed is behoorlijk sterk en het verbaast mij niks als dit paard echt treurig is.
Edward zelf moet toch ook ongeveer kapot gaan bij het zien van die foto's.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:47

Het zijn wellicht wat ongelukkige foto's, maar Toot lijkt toch echt behoorlijk wat kilo's lichter.
Rijtechnisch kun je er niet veel van zeggen van die paar foto's.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:49

nutella schreef:

I.m.o. echt niet meer dan normaal. Als je een veelbelovend paard koopt wat bekend staat als een van de beste (dan niet het beste) paard dat er is, dan hebben mensen verwachtingen. Nederland omdat ze het toch blijven zien als "hun" paard en de duitsers omdat ze graag willen zien hoe totilas nu voor "hen" rijd.
Dat is iets wat Schockemole wist toen hij het paard kocht en iets wat Rath wist toen hij het paard ging rijden. Daar bij opgeteld de gebrekkige communicatie die komt van hun kant, weinig foto's maakt gewoon dat er gespeculeerd gaat worden.

Dat is toch hetzelfde als Nederland de topscoorder koopt uit het Duitse elftal, en dit tegelijkertijd een van de meest belovende voetbalspelers van het moment is. Als je deze constant op de bank zet zal er protest komen, vanuit NL en vanuit Duitsland..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:54

was Ulla Salzgeber niet een van de lafaards die niet durfde/wilde?
En trainingsfoto's van Gal en Toot zijn ook niet spectaculair, rijd zo'n dier altijd zo sectaculair en hij gaat geen jaar mee, dat wist Gal en Gelukkig Rath ook.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 03-05-11 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:55

Wat is daar laf aan?
Zo lijkt ie er idd wat minder goed uit te zien,maar ik wacht rustig af totdat ie in de ring verschijnt.
En het is gewoon ene bekend paard wat zoveel heeft gewonnen, logisch dat iedereen er benieuwd naar is.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:56

Ik noem het niet laf dat ze het niet deed. Ik noem het slim...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:56

Getup schreef:
Wat is daar laf aan?
Zo lijkt ie er idd wat minder goed uit te zien,maar ik wacht rustig af totdat ie in de ring verschijnt.

het zelf niet kunnen/willen/durven en dan nu een ander gaan pushen dat het er maar eens van moet gaan komen? ;)
Dat ze het hem een keer gaat voor doen. :)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:57

Ayasha schreef:
En trainingsfoto's van Gal en Toot zijn ook niet spectaculair, rijd zo'n dier altijd zo sectaculair en hij gaat geen jaar mee, dat wist Gal en Gelukkig Rath ook.

wat is daar laf aan? Het is wat Edward zegt. Als je zón paard gaat rijden kun je het nooit meer goed doen. Heel verstandig dat sommige ruiters zich er niet aan hebben willen branden.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:58

Nou ja, theoretisch gezien moet t er ook van komen. Anders :evaw: Olympische Spelen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:59

Lynske78 schreef:
Ayasha schreef:

wat is daar laf aan? Het is wat Edward zegt. Als je zón paard gaat rijden kun je het nooit meer goed doen. Heel verstandig dat sommige ruiters zich er niet aan hebben willen branden.

Prima, maar dan ook niet zeuren op iemand die het wel doet en zijn tijd neem. ;)
IMO heeft ze geen recht van spreken. Zij kroop er niet eens op :+

Ik moet wel zeggen dat Gal zich mooi op stelt in deze situatie, daar kan Nederland een voorbeeld aan nemen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 03-05-11 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:00

secricible schreef:
nutella schreef:

I.m.o. echt niet meer dan normaal. Als je een veelbelovend paard koopt wat bekend staat als een van de beste (dan niet het beste) paard dat er is, dan hebben mensen verwachtingen. Nederland omdat ze het toch blijven zien als "hun" paard en de duitsers omdat ze graag willen zien hoe totilas nu voor "hen" rijd.
Dat is iets wat Schockemole wist toen hij het paard kocht en iets wat Rath wist toen hij het paard ging rijden. Daar bij opgeteld de gebrekkige communicatie die komt van hun kant, weinig foto's maakt gewoon dat er gespeculeerd gaat worden.

Dat is toch hetzelfde als Nederland de topscoorder koopt uit het Duitse elftal, en dit tegelijkertijd een van de meest belovende voetbalspelers van het moment is. Als je deze constant op de bank zet zal er protest komen, vanuit NL en vanuit Duitsland..

Goed gezegd!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:04

Ik ga niet speculeren over de foto's. Maar wat een druk ligt er op de schouders van die jongen, het wordt alleen maar erger. Ik gun hem een prachtig debuut en daarna druk van de ketel. Ik blijf het jammer vinden dat Nederland Totilas kwijt is, dat paard roept toch iets op bij me.

yevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:24

Ayasha schreef:

Hebben we het over spectaculair rijden?
Nee.
Ik vind de foto's er helemaal niet ontspannen uitzien, sorry. :+

Afbeelding

Dit is ook niet spectaculair, maar ontspannen. Dat mis ik helaas in de foto's die ik gezien heb. Of hij altijd zo rijdt, dat weet ik niet, ik beoordeel ook alleen op de foto's :) Laat dat even duidelijk wezen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:34

Krijg stiekem ook wel het gevoel dat Rath het misschien een beetje onderschat heeft. Zowel de druk die er op hem gelegd zou worden, als hoe lastig het zou zijn om Totilas te rijden. Edward deed het er gemakkelijk uit zien, maar als je er dan zelf op zit...