Arabische paarden zeer ernstig mishandeld in Luik *update 8*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:44

Jezus, dit is echt te ziek voor woorden! Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er hier in Nederland en Europa, tegen dit soort gruwelijke daden geen harde maatregelen genomen worden.
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 04-05-11 14:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Verwensing verwijderd

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Arabische paarden zeer ernstig mishandeld in Luik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 14:44

Dit is in Belgie gebeurd.

Ontzettend ziek dat iemand dit een dier aan kan doen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:45

heel ziek :( doe je niet , hoop dat ze er weer bovenop komen.

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:46

Ja, maar ook hier gebeuren dit soort dingen. Ze moeten hier echt iets mee gaan doen.

Bah ik wordt echt helemaal akkelig van die foto's |(

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:46

Walgelijk! :r
De mensen die dit gedaan hebben mogen van mij minstens net zo bewerkt worden.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:47

Die foto's zijn te erg om aan te zien. Wie doet er nou zoiets? En waarom?

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:48

Tibet, het bruine paard op de foto´s stond al een tijdje bij Arabian Fantasie, maar was weer teruggegaan naar Belgie om daar nog een merrie te dekken. Tijdens zijn verblijf daar is dit dus door een stelletje gekken gedaan.

Laten we met zijn allen duimen dat beide paarden het zullen overleven en nog een paardwaardig leven kunnen leiden. Idioten die dit doen, hier zijn geen woorden voor!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:49

Ongelovelijk...

Ik mag toch hopen dat als z die gasten te pakken krijgen ze die netjes achter slot en grendel opsluiten. Iemand die in staat is dit te doen stopt niet bij een paard. Wat ben je dan ziek in je hoofd...

Het lijkt me dat die paarden ook niet netjes stilstonden terwijl ze op hun hoofd getimmerd werden, dus diegene die dit gedaan hebben hebben echt moeite moeten doen. Gaat ietjes verders dan een kwajongensstreek zoals een steen gooien ofzo...

Ziek.

Steffi_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:51

Wat verschrikkelijk!
Mijn maag keerde echt om bij het zien van de foto's!!
Ik hoop dat de paarden er snel bovenop zijn en wens de faber arabians erg veel sterkte toe!
Dat ze de daders maar snel vinden!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:54

Wat moet je nou zeggen??? Hier zijn toch geen woorden voor!! -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:57

Wat vreselijk zeg.... Ik heb een sterke maag, maar 'k werd toch even niet goed van deze foto's...
Arme, arme dieren....

zimbabwe

OMG!!! Dit zal ongetwijfeld gebeurd zijn als "afrekening", afpersing of afgunst! Snap nooit dat zo'n idioot dieren daarvoor gebruikt. Wat een hufters! Zoals hieronder al gezegd: Het lijkt wel of ze met een bijl te pakken zijn genomen! Zo zielig..

(BTW, Kregen jullie ook ads bij de foto's dat je ze op canvas en als visitekaartjes af kan laten drukken? :') )

AdemoJoey

Mijn god.. dit is echt ronduit walgelijk, gatverdegatver!! Wat bezielt je als je dit doet??! En hoe kun je ooit zo ver kómen dat je dit doet??! Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij, verschrikkelijk.. Ik hoop dat ze snel achter de daders komen.. en een zeer, zeer, zeer passende straf vinden! Afschuwelijk :(

Freedom007

-:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Dit is gewoon pure verminking ;(

Geen woorden voor de daders (ernstige zieke geesten in mijn ogen) want dat zijn ze niet waard..... ik mag hopen voor de dieren en eigenaren dat de daders heel rap gepakt worden en het recht zegevierd.

Wat mij betreft kan de straf niet niet hoog genoeg zijn.... iemand een idee hoe het zit in Belgie met straffen voor ernstige dierenmishandeling/verminking van dieren?

Veel sterkte gewenst aan de eigenaren. Hopelijk genezen deze prachtige paarden voor spoedig.

BigOne

Ik word niet snel beroerd door foto's maar toen ik deze bekeek voelde ik maar één ding, een diepe afschuw en pure haat naar de persoon die een levend wezen zo iets aan kan doen, ik hoop van ganser harte dat ze deze kl**tz*k te pakken krijgen, hoe kun je.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:58

is er een topic waar je het herstel kunt gaan volgen?

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:59

Ik durf niet naar de foto's te kijken...

Het is toch onvoorstelbaar dat er mensen op deze aardbol rondlopen die een levend wezen dit aan kunnen doen!!

corine1981

:n |( |( :(
Verschrikkelijk bizarre zieke ziel(en) die dit gedaan kan hebben.

mika11

Wie dat gedaan heeft, is echt een ziek, verschrikkelijk persoon. Hoe kan je zoiets doen, de paarden zien er vreselijk uit. Ik hoop dat de wonden kunnen genezen.
Hopelijk vinden ze de dader en sluiten ze hem voor een flink aantal jaar op.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:00

Ik snap dat dit bij de politie in behandeling is, maar zoiets zou van mij heel groot en heel hard op alle internsites/sociale media die je maar kan bedenken gegooid worden met meer info wat betreft tijd, plaats en alle informatie die er maar voorhanden is om deze laffe honden op te sporen. Bah.

@Stelvio je kan dan beter niet kijken denk ik...

Steffi_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:01

Ik vraag me eerlijk gezegd wel af hoe zulke personen da klaargespeeld krijgen. Zoeden ze de paarden dan vastgehouden hebben of hebben de paarden het niet zien aankomen? Ik vraag het me wel af..

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:02

Ziek, echt ziek ben je dan als je een dier zo enorm kan mishandelen. Echt vreselijk.
Kan me voorstellen dat de eigenaren hier meer dan kapot van zijn. Hopelijk komen de paarden hier nog enigsinds bovenop, al zal het herstel lang en zeer pijnlijk zijn.

Degene die dit gedaan hebben mogen van mij rotten in de hel met een zoutzuur bad :r

meart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:03

..ik kan gewoon niet geloven dat mensen dit kunnen doen. Hoe ziek kun je zijn...?

edit: geloven kan ik het wel, maar begrijpen...hier is geen excuus voor...mensen die zoiets doen, moeten in verzekerde bewaring opgenomen worden....die zouden niet vrij mogen rondlopen m.i., die zijn ook niet te vertrouwen in de omgang met mensen, spreek bijvoorbeeld weerloze kinderen...
Laatst bijgewerkt door meart op 03-05-11 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:04

Jeetje! Wat een verschrikkelijke foto's! Het is toch niet te bevatten dat er mensen in staat zijn om zoiets te doen?! Ongelovelijk gewoon... :\ Ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen al zal de straf die ze krijgen nooit hoog genoeg (kan zijn) is.

En ik hoop dat de paarden er boven op komen...

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:04

manic schreef:
Het lijkt me dat die paarden ook niet netjes stilstonden terwijl ze op hun hoofd getimmerd werden, dus diegene die dit gedaan hebben hebben echt moeite moeten doen. Gaat ietjes verders dan een kwajongensstreek zoals een steen gooien ofzo...

Ziek.

Ja inderdaad, ik vraag me dan ook af hoe ze dat gedaan kunnen hebben..

Arme arme paarden, ik hoop ook dat ze de daders snel te pakken hebben.. wat een zieke mensen bestaan er toch. Kan echt niet geloven dat er mensen rondlopen die zoiets kunnen doen.
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 04-05-11 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwensing verwijderd.