Het was op een gegeven moment niet meer mogelijk om iedereen een antwoordje te sturen, we gingen gewoon maar gelijk verven als het antwoord goed was
Marieke_K schreef:Het was op een gegeven moment niet meer mogelijk om iedereen een antwoordje te sturen, we gingen gewoon maar gelijk verven als het antwoord goed was Ik had mijn puzzel om 4 uur 's nachts ingeleverd volgens mij maar geeft niet hoor.....heb de hele dag naar mijn kanariegele kleurtje kunnen loeren
Yeaaaaah! Ik heb gewonnen! Dankjulliewel voor de felicitaties! En de 5 mede-winnaars: ook Gefeliciteerd Vind het boktpetje erg leuk! Kan ik me uniek voelen omdat ze verder nog niet te koop zijn! Super geslaagde 1-april!Dankjewel Teammies!
jeujj!!Ik zit hier met een cosmopolitan in een theater in Berlijn. In de pauze overigens. Zo verslaafd ben ik niet..Superleuk dat ik ook wat krijg!
Winnaars gefeliciteerd! en de teammies/ Mods bedankt voor alle moeite die jullie er in gestoken hebben! Vond het wel een pittige puzzel hoor, heeft me heel wat denktijd gekost,