CathCath schreef:@ Malibu
Wat is er cynisch of negatief aan hoe Embe en ik reageren?Wij hebben tenminste onze eigen mening en wandelen niet die makke (lees: zwakke) schapen mee c.q. achterna.
WAt iemand hier ook zei: "Als het fout loopt zijn de rapen gaar voor Anky".
Ze is er ook niet voor niets heengevlogen. Ik denk dat er achter die 8000 euro minimaal een 0 staat, maar dat gaat dan weer mooi naar die GOEDE DOELEN die Anky ondersteuntIedereen blij!
Dat jullie een mening hebben is prima, helemaal niets mis mee is juist iets goeds je hoeft het ook niet altijd eens te zijn met anderen. Maar weten jullie wat de afspraken geweest zijn die Anky gemaakt heeft mbt haar trainerschap? Hebben jullie inzicht in de contracten en vergoedingen die ze krijgt? Wat haar doelen zijn buiten het verbeteren van de resultaten van de Oekrainse dames?
Aangezien je niet alle inside informatie heb, vind ik het gewoonweg kort door de bocht om dan meteen maar te roepen dat ze slecht bezig is, daarbij is jullie commentaar is over wat zij verdient en dergelijken gebaseerd op speculaties, en om op basis daarvan iemand de grond in te trappen is in mijn ogen niet juist...
Mijn mening is ook gebaseerd op het feit dat ze het vast goed bedoeld, en er kunnen inderdaad gevolgen aan vastzitten voor haar, maar ze zal zich vast wel goed hebben laten adviseren. Laten wel even vooropstellen dat mevrouw van Grunsven door haar carriere een enorm netwerk heeft opgebouwd en dat zij ongetwijfeld wel genoeg contacten heeft die haar daarover kunnen adviseren (en ja, dit van mij is ook een speculatie
)
Wij hebben tenminste onze eigen mening en wandelen niet die makke (lees: zwakke) schapen mee c.q. achterna.
Iedereen blij! 
En veel daarvan is ook gebaseerd op speculatie...