Alice13 schreef:Ik denk dat het voor de stal/ eigenaren zin vol is maar ga mee met proudmama wat betreft de paarden. Ik denk dat het voor hen heel stressvol is geweest.
Wij hebben het heel makkelijk. Ik hoef alleen maar de stallen open te gooien de paarden lopen rechtstreeks een grote weide in waar ze veilig zullen staan van brand of dergelijke!
Dan heb je dus mooi een probleem, want ons huis is vorig jaar afgebrand, en maar 1 van de
4 paarden liep zelf de stal uit, de andere 3 hebben we er echt uit moeten halen ondanks dat ik de staldeuren al los had gezet, heb ze gewoon de straat opgejaagd nieteens de wei in geen tijd voor op zo n moment want je moet er nog meer redden, er kwam me er zelfs weer 1 tegenmoed wat ik al uit de stal had gehaald, waar ik tegenop liep met een ander paard want door de rook zie je echt niets.
Dus sommige paarden lopen hun eigen dood tegenmoed, en dan ons laatste paard die wilde de stal nieteens uit die heb ik echt lopen trappen en slaan dat hij eruit ging, en veel tijd heb je niet want je stikt
zelf zowat door de rook.