Mijn zusje heeft daar haar pony staan. Zal wel eens vragen of ze Lucky kent! Misschien kan ik jullie dan op de hoogte houden als ze verkocht wordt of niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
axeltje schreef:Hey wat grappig dat jij daar zo dicht bij woont.
ik ben er vanmiddag nog geweest
Lucky is wel verkocht, aan een klasgenoot van me, maar ze staat nog bij Oosterboer. Wanneer ze daar weg gaat weten ze nog niet.
Maar de koop gaat door!
Ik vind dit echt vreselijk!
! Echt waar ik kwam zowat elke dag ff bij de paardjes kijkuh, mijn school leed er zelfs onder haha!!Echt ik vind het zo vreselijk dat het failliet is ik heb er echt zo vaak om moeten huilen!
! Groetjes van Marjolein Andrew_lover schreef:Hoi allemaal!!!
Jullie kunnen denken wat jullie willen en zegguh wat jullie willuh, maar het FPC was echt suppaah gezellie en het personeel was JUIST wel heel aardig! Ik had er een hele vriendinnenclub van wel 20 meiden en het was altijd gezellie, oke het andere FPC was misschien wat gezelliger! Maar hier was het ook leuk, alle manegepaarden en pony's zijn verkocht!Ik vind dit echt vreselijk!
! Echt waar ik kwam zowat elke dag ff bij de paardjes kijkuh, mijn school leed er zelfs onder haha!!Echt ik vind het zo vreselijk dat het failliet is ik heb er echt zo vaak om moeten huilen!
! Groetjes van Marjolein
Andrew_lover schreef:Ik hoop dat alle manegepaarden/pony's een goed plaatsjuh hebbuh gekreguh, want dat hebbbuh ze verdiend! Weet misschien ook iemand waar BORIS en JOLLY staan???!!!Tina komt ook van het FPC, weet iemand waar zij staat!!! Ze is nu al ongeveer 1,5 jaar weg vanhet FPC, maar dat was zo'n lieve pony, als iemand weet waar die staat, zeg het me dan! groetjes van Marjolein
RodeoGirl schreef:
Naen zie ik dus ook nooit meer...Hij rijd nu voor de tjallingstichting of zo iets dergelijks...Iemand die weet waar dat is. Degene waarvan ik meemocht naar Naen reageerd nooit meer dus ga zelf wel maar dan moet ik wel even weten waar ie heen is...En weer iemand ook waar onze schatten Erik en Edda gebleven zijn? De lieve trouwe beginnerspony's? Tallula zegt dat Edda dood is...Weet iemand hier meer van?