fries paardencentrum verkocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:31

Manege Oosterboer is bij mij de straat uit Tong uitsteken Mijn zusje heeft daar haar pony staan. Zal wel eens vragen of ze Lucky kent! Misschien kan ik jullie dan op de hoogte houden als ze verkocht wordt of niet Knipoog

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:03

Hey wat grappig dat jij daar zo dicht bij woont.
ik ben er vanmiddag nog geweest Haha!
Lucky is wel verkocht, aan een klasgenoot van me, maar ze staat nog bij Oosterboer. Wanneer ze daar weg gaat weten ze nog niet.
Maar de koop gaat door!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:27

Wat leuk zeg Lachen Is zeker wel een leuk paardje dat het zo gauw verkocht is Knipoog Waar woont je klasgenoot en heeft ze al idee waar ze het paard gaat stallen?

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:56

axeltje schreef:
Hey wat grappig dat jij daar zo dicht bij woont.
ik ben er vanmiddag nog geweest Haha!
Lucky is wel verkocht, aan een klasgenoot van me, maar ze staat nog bij Oosterboer. Wanneer ze daar weg gaat weten ze nog niet.
Maar de koop gaat door!

Lucky? ...Heeft die het goed?....Ben zo benieuwd waar de pony's staan en of ze het goed hebben....Ik heb 2 jaar op die pony's en paarden gereden dus wil het graag weten...weten jullie nog meer ponys? en waar die staan?

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:16

Ik weet zo niet waar Lucky naar toe gaat. Ergens in het noorden Haha!

Rodeogirl: Lucky krijgt het vast wel goed bij mijn klasgenootje

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:43

Hoi allemaal!!!

Jullie kunnen denken wat jullie willen en zegguh wat jullie willuh, maar het FPC was echt suppaah gezellie en het personeel was JUIST wel heel aardig! Ik had er een hele vriendinnenclub van wel 20 meiden en het was altijd gezellie, oke het andere FPC was misschien wat gezelliger! Maar hier was het ook leuk, alle manegepaarden en pony's zijn verkocht! Huilen Ik vind dit echt vreselijk! Huilen ! Echt waar ik kwam zowat elke dag ff bij de paardjes kijkuh, mijn school leed er zelfs onder haha!!Echt ik vind het zo vreselijk dat het failliet is ik heb er echt zo vaak om moeten huilen! Huilen ! Groetjes van Marjolein

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:51

Ik hoop dat alle manegepaarden/pony's een goed plaatsjuh hebbuh gekreguh, want dat hebbbuh ze verdiend! Weet misschien ook iemand waar BORIS en JOLLY staan???!!!Tina komt ook van het FPC, weet iemand waar zij staat!!! Ze is nu al ongeveer 1,5 jaar weg vanhet FPC, maar dat was zo'n lieve pony, als iemand weet waar die staat, zeg het me dan! groetjes van Marjolein

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:43

Andrew_lover schreef:
Hoi allemaal!!!

Jullie kunnen denken wat jullie willen en zegguh wat jullie willuh, maar het FPC was echt suppaah gezellie en het personeel was JUIST wel heel aardig! Ik had er een hele vriendinnenclub van wel 20 meiden en het was altijd gezellie, oke het andere FPC was misschien wat gezelliger! Maar hier was het ook leuk, alle manegepaarden en pony's zijn verkocht! Huilen Ik vind dit echt vreselijk! Huilen ! Echt waar ik kwam zowat elke dag ff bij de paardjes kijkuh, mijn school leed er zelfs onder haha!!Echt ik vind het zo vreselijk dat het failliet is ik heb er echt zo vaak om moeten huilen! Huilen ! Groetjes van Marjolein

Hier ben ik het 100% mee eens...En je bent niet de enige die het vreselijk vind dat alle pony's van de een op de andere dag weg waren Huilen

Naen zie ik dus ook nooit meer...Hij rijd nu voor de tjallingstichting of zo iets dergelijks...Iemand die weet waar dat is. Degene waarvan ik meemocht naar Naen reageerd nooit meer dus ga zelf wel maar dan moet ik wel even weten waar ie heen is...En weer iemand ook waar onze schatten Erik en Edda gebleven zijn? De lieve trouwe beginnerspony's? Tallula zegt dat Edda dood is...Weet iemand hier meer van?

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:46

Andrew_lover schreef:
Ik hoop dat alle manegepaarden/pony's een goed plaatsjuh hebbuh gekreguh, want dat hebbbuh ze verdiend! Weet misschien ook iemand waar BORIS en JOLLY staan???!!!Tina komt ook van het FPC, weet iemand waar zij staat!!! Ze is nu al ongeveer 1,5 jaar weg vanhet FPC, maar dat was zo'n lieve pony, als iemand weet waar die staat, zeg het me dan! groetjes van Marjolein

Ja dat is ook een verhaal apart...Tina was een leuke pony staat even op de manege en is weer weg...Eigenlijks ben ik blij dat ik niet meer bij de manege reed...Wat zat ik vaak in de stress wanneer de pony's weggingen en vrijdag avond was dus op de tv dat de manege failliet is maar zaterdag hadden amanda en ik nog les en die middag wedstrijd dus we komen er zaterdagochtend en iedereen was in de huil stemming...Verschrikkelijk...En dan durven ze me ook nog te vragen of ik wil helpen met vlechjes maken... Boos!

Ik ga verhuizen naar Hoogezand en heb maandagmijn eerste les daar...Dat is gewoon een boerderijtje met stallen erbij en een bak..Eigenlijks veel beter dan zo'n duur geval met geldproblemen...

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:41

Heey rodeogirl ben jij Jildou?!

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:50

Andrew_lover schreef:
Heey rodeogirl ben jij Jildou?!

Ikke jildAu wezen
Maar nou gaan we beetje offtopic...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:00

RodeoGirl schreef:

Naen zie ik dus ook nooit meer...Hij rijd nu voor de tjallingstichting of zo iets dergelijks...Iemand die weet waar dat is. Degene waarvan ik meemocht naar Naen reageerd nooit meer dus ga zelf wel maar dan moet ik wel even weten waar ie heen is...En weer iemand ook waar onze schatten Erik en Edda gebleven zijn? De lieve trouwe beginnerspony's? Tallula zegt dat Edda dood is...Weet iemand hier meer van?

Joke geeft 1 keer per twee weken les bij ons op stal op vrijdagmiddag. Over twee weken is er weer les volgens mij, dus als je dan rond een uur of drie er bent, dan kun je haar zelf even vragen...