Hindle: 'Mijn nieuwe paard gaat voor Brits teamgoud zorgen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 08:08

easygoing schreef:
Vind het een mooi dier maar wat zit ze er beroerd op zeg. Ben inderdaad ook niet zo hele erg van deze uitspraken, eerst zien en dan geloven.

Inderdaad, wat zit ze er beroerd op.

Jasmijn76

Re: Hindle: 'Mijn nieuwe paard gaat voor Brits teamgoud zorgen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 09:51

we gaan iig gave sport zien, daar ben ik echt van overtuigt....zag laats een foto van sjoerd, die had Rath en toti op de foto gezet en dat zag er echt niet slecht uit hoor....en toti had er goeie zin an!Laura..super amazone....adelinde, als dat eenmaal rijd is het een streling voor het oog om naar te kijken....toots is ook gaaf hoor, als Imke hem klaar kan hebben....pfff, machtig paard om te zien!..anky is nog even afwachten..maar zoals ik het nu begrijp zijn die lekker aan het rijden!..ben wel benieuwd wanneer we Salinero weer terug zullen zien...en of we die nog gaan zien!...Upido is ook een gave bok, en ze zal hem niet op stal hebben staan als die mindere verwachtingen zou hebben als Salinero..en edward..sister?...en HP..tango?

iig...op Emma terug te komen.....laten we het maar afwachten..leuk paard, erg groot ook!(of zij is iniminie)..maar krijg er geen rooie koontjes van! :D

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 10:13

Anky-Upido
Adelinde-Parzival
Edward-Sister de Jeu

Hans-Peter-Tango?

Ja hoor, het zit er best goed allemaal in elkaar :o

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:03

easygoing schreef:
Vind het een mooi dier maar wat zit ze er beroerd op zeg. Ben inderdaad ook niet zo hele erg van deze uitspraken, eerst zien en dan geloven.

Dat dacht ik ook ze lijkt wel of ze moet poepen! haha

_/-\o_

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:13

ze zit gewoon lekker op d'r doos, zoals mijn instrukteur altijd zo leuk zei

Miss_Zimron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 01:28

Mooi paard maar ik krijg het al op mijn heupen van zo'n uitspraken... 1 en al pretentie... zoals hier al eerder vermeld, laat haar eerst maar wat aan de houding doen alvorens zichzelf zo op te hemelen... 'Hij heeft geen zwakke punten', welke zever is dat nu... elk paard heeft wel iets waar hij minder goed in is, geen enkel paard is perfect als daarop neerkomt. :( 8)7

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 17:14

wens haar veel succes met haar nieuwe toppaard.

isabelle_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:20

Mooi paard maar haar houding valt me een beetje tegen....

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 01:06

Jasmijn76 schreef:
we gaan iig gave sport zien, daar ben ik echt van overtuigt....zag laats een foto van sjoerd, die had Rath en toti op de foto gezet en dat zag er echt niet slecht uit hoor....en toti had er goeie zin an!

en toch als ik het lees krijg ik er nog steeds een nare bijsmaak van. Hoorde vandaag bij het springen het woord 'springpaardenfonds' weer langskomen. Ik zie/hoor nergens meer iets van het dressuurpaardenfonds. Kan me dit topic [VN] “Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm ook nog goed voor de geest halen.

Welke is dan de volgende in dit rijtje????
GewoonNoor schreef:
Anky-Upido
Adelinde-Parzival
Edward-Sister de Jeu

Hans-Peter-Tango?

Ja hoor, het zit er best goed allemaal in elkaar :o

Hoop dat Nederland dat kweekvijverimago eens van zich afschud eigenlijk! (sorry, de OS komt dichterbij.. ik voel het!!)

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 21:44

Het zijn tegenwoordig wel allemaal vosjes! (heb er zelf ook een), ze worden zo misschien wel ooit populair.

Als succes te koop was dan was het Hindle al lang gelukt om te winnen,want die koopt gewoon (bijna) elk paard waar ze haar zinnen op heeft gezet.