Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van hun "samen".

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emma525 schreef:Nou hopelijk worden ze goede maatjesje komt zeker niet aan 1,2,3 een nieuwe olifant. Ik denk ook niet dat ze zomaar een paard hebben gepakt en maar proberen. Ik denk dat ze het wel eerst uitgezocht hebben of dit werkt.
emma525 schreef:Er naast ja, niet mét. Het is geen vervanging voor een andere olifant, wegens sociaal contact. Heb je ooit een zebra gezien die gezellig probeert de schoft van een olifant te krabbelen? Die gezellig hoofd aan hoofd staan te eten?Waarom zou het ook niet gaan voor een tijdje, olifanten leven in het wild toch naast zebra's?
emma525 schreef:Dat bestaat ook niet. Hamster wordt alleen niet opgevreten, maar vriendjes zijn het niet. Zie jij sociaal contact tussen slang en hamset in de video? Nee. Beest zit gewoon af te tellen wanneer ie de klos gaat zijn. (nou ja, niet de klos, meet de "lunch")Vreemde combi vind ik eerder, een slang die vriendjes wordt met een hamster.
GamblersCup schreef:emma525 schreef:Nou hopelijk worden ze goede maatjesje komt zeker niet aan 1,2,3 een nieuwe olifant. Ik denk ook niet dat ze zomaar een paard hebben gepakt en maar proberen. Ik denk dat ze het wel eerst uitgezocht hebben of dit werkt.
Nee dus. Dit staat er: "Het sociale gedrag van olifanten komt op veel punten overeen met het gedrag van paarden en daarom denken deskundigen dat Cherry een goede tussenoplossing kan zijn"emma525 schreef:Er naast ja, niet mét. Het is geen vervanging voor een andere olifant, wegens sociaal contact. Heb je ooit een zebra gezien die gezellig probeert de schoft van een olifant te krabbelen? Die gezellig hoofd aan hoofd staan te eten?Waarom zou het ook niet gaan voor een tijdje, olifanten leven in het wild toch naast zebra's?emma525 schreef:Dat bestaat ook niet. Hamster wordt alleen niet opgevreten, maar vriendjes zijn het niet. Zie jij sociaal contact tussen slang en hamset in de video? Nee. Beest zit gewoon af te tellen wanneer ie de klos gaat zijn. (nou ja, niet de klos, meet de "lunch")Vreemde combi vind ik eerder, een slang die vriendjes wordt met een hamster.