Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UMayDream schreef:Jeetje dat is ook niet niks! Goed dat ze een petitie zijn begonnen, ik vind ook dat deze vergoeding niet mag worden stopgezetHet helpt kinderen zo goed, met paarden bezig te zijn!
Suelza schreef:sassefras schreef:mmmmmmmmm zolang er mensen zijn die 70 euro per uur voor een uurtje paardrijden vragen, betaald uit een pgb, vind ik het best een goede zaak eigenlijk
70 euro! Jeeminee, wat een geld! Dat vind ik idd ook wel erg over the top!
Suelza schreef:sassefras schreef:mmmmmmmmm zolang er mensen zijn die 70 euro per uur voor een uurtje paardrijden vragen, betaald uit een pgb, vind ik het best een goede zaak eigenlijk
70 euro! Jeeminee, wat een geld! Dat vind ik idd ook wel erg over the top!
LuvdaTossa schreef:Tja met bezuinigingen is niemand blij.. Toch zijn ze op alle vlakken, helaas, noodzakelijk.
Ik zie dat veel mensen 'mopperen' over het besluit. Ik zou zeggen: sla de handen ineen en organiseer iets waardoor ze wél kunnen blijven 'paardrijden'. Afgeven op anderen en met name de regering is makkelijk, hand ophouden is ook easy. Maar kom dan in actie, want als het zó belangrijk is, dan zijn er vast wel mogelijkheden!
Hou op met zeuren, maar kom in actie voor die kids!
Ojajoh schreef:goh laat ze eens gaan bezuinigen op kunst ofzo.......dit heeft tenminste nog echt nut!
belachelijk dat we weer gaan korten op dingen die echt belangrijk zijn
LuvdaTossa schreef:Tja met bezuinigingen is niemand blij.. Toch zijn ze op alle vlakken, helaas, noodzakelijk.
Ik zie dat veel mensen 'mopperen' over het besluit. Ik zou zeggen: sla de handen ineen en organiseer iets waardoor ze wél kunnen blijven 'paardrijden'. Afgeven op anderen en met name de regering is makkelijk, hand ophouden is ook easy. Maar kom dan in actie, want als het zó belangrijk is, dan zijn er vast wel mogelijkheden!
Hou op met zeuren, maar kom in actie voor die kids!