oef wat een klap moet dat zijn voor die man en dat met 90 jaar mijn respect heeft ie en hij mag vlink in het zonnetje gezet worden wanneer hij weer op krachten is...
dat verdient deze man echt wel
hutch84
Geplaatst: 13-03-11 23:50
ik hoop dat de man snel opknap van zijn helden daad wat een fijne man moet dat zijn..
DesireeK
Geplaatst: 13-03-11 23:51
Wowwww wat een heldendaad... Een hele grote pluim voor deze man..
Ik hoop ook dat hij snel weer helemaal hersteld en zich weer tussen de paarden kan voegen..
Wat een held die man! Hopen dat hij er zelf zonder al teveel verwondingen vanaf komt! Ik vind hem ook geen 90 lijken op die foto, zo te zien nog een erg vitale man!
Wauw, wat een heldendaad van die man Hoop dat hem niet te veel mankeert en dat hij er snel weer bovenop komt!
JoyCiej007
Geplaatst: 14-03-11 00:42
Oeh kippenvel ten top, diep respect voor deze man en dan ook nog eens op zo'n respectabele leeftijd! Ik hoop écht van harte dat hij er weer goed boven op komt, dat verdient hij gewoon!
dit is nu echt een man die alle goeds van de wereld verdient! Wat een ontzettende dappere man! Chapeau en dat hij er maar snel weer bovenop mag komen, dat verdient hij zeker!
Jennasilver
Geplaatst: 14-03-11 02:42
Wauw wat een dappere man, hij zal vast geweten hebben wat de prijs van de redding had kunnen zijn namelijk zijn eigen leven. Wat een held , ik hoop dat hij snel opknapt
Wat een held! wauw. hopelijk knapt hij snel op. Heeft hij zekers verdiend.
S_uus
Geplaatst: 14-03-11 03:32
En wederom ook hier RESPECT. Hopelijk heeft die man een hele goede engel die hem hier doorheen sleept. Wat zullen die ouders trots zijn op deze man, dit is iets om nooit te vergeten, ongelofelijk wat fijn te weten dat er inderdaad mensen bestaan die dit voor anderen doen ook al zijn het volslagen onbekenden.
Hopelijk vangt iemand nog ergens op hoe het deze man gaat nu.
Billy
Geplaatst: 14-03-11 05:21
Diep respect voor deze man
Na googelen kwam ik het volgende tegen:
Man, 90, saves girl from runaway horseEmail Print Comments10 ESPNLosAngeles.com
ARCADIA, Calif. -- Most Santa Anita Park regulars are familiar with John Shear, but the 90-year-old paddock guard added to his notoriety Saturday afternoon when the former jockey endangered his life to save a young girl.
Shear
According to a track spokesperson, Shear was standing in his usual post of holding the rope at the track's walking ring prior to the third race, when Sea and Sage, a 3-year-old gelding, broke free from a handler and rushed toward the opening at the perimeter of the ring. Instead of scurrying to safety, Shear moved into the path of the horse and on top of the girl, shielding the toddler from the oncoming thoroughbred.
Sea and Sage collided with Shear. The longtime trackman and Santa Anita fixture remained conscious and responsive. He received first aid from track personnel and the City of Arcadia Fire Dept. before being taken to Huntington Memorial Hospital in Pasadena for further evaluation.
Shear was coherent and stable on Sunday.
"His voice wasn't good and his face was black and blue [on Saturday]," said Shear's son, Mike. "I went back [Sunday] to see him at 10:30 and there was a complete, 180 degree turnaround. He was sitting upright, talking, laughing and completely coherent and he's stable."
The girl, estimated to be 3 or 4 years old, was unharmed. According to the spokesperson, the girl's parents later phoned the track and expressed deep gratitude for Shear's act of courage.