Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
L0tte1990 schreef:Dat ze die hoefsmid niet meteen hebben aangeklaagd... Als je dan toch zo kinderachtig gaat doen doe er dat dan ook meteen even bij...
want ja het is natuurlijk wel een regelrechte ramp als je een x niet kunt starten op een wedstrijd met een paard en natuurlijk nog veel erger als je een hele vrachtwagen vol paarden hebt staan waarvan er eentje neit kan rijden, alhoewel ik mij afvraag waarom je niet zou kunnen starten als er slechts sprake isvan een ijzer dat er onderuitligt... wat een ramp als je een keertje niet kunt rijden stel je voor...
Vjestagirl schreef:Alane schreef:dan voldoen ze niet aan de regelementen van de KNHS, dient oproepbaar te zijn.... komt hij niet is hij dus niet oproepbaar...
Stel de organisatie heeft dat met de betreffende hoefsmid afgesproken. Hoefsmid is daarmee accoord gegaan. Vervolgens wordt de hoefsmid op de dag zelf door een andere klant gebeld: "Paard staat op 3 benen, hoef is warm en wat verdikt, kom alsjeblieft". Dus daar is de hoefsmid naartoe gegaan. Logisch ook, die laat zijn klanten ook niet in de steek. Onderweg daarheen belt de organisatie: "er is iemand een ijzer kwijt, kom alsjeblieft". Dus de hoefsmid beloofd zo snel mogelijk te komen, maar besluit wel om eerst naar zijn klant te gaan. Ja, dan is hij dus te laat om Thijs zijn ijzer er nog onder te meppen.
Of de hoefsmid heeft een ongeluk gehad, heeft zijn been gebroken, is door zijn rug gegaan, is kots en kots misselijk, heeft een trap van een paard gehad en is daar goed ziek van. Er zijn 101 redenen te bedenken waarom de hoefsmid er op dat moment niet kon zijn. Daar kunnen noch de organisatie noch de hoefsmid iets aan doen.
En dan nog is het bespottelijk om op hoge poten de eerste prijs op te eisen...
Teddy321 schreef:L0tte1990 schreef:Dat ze die hoefsmid niet meteen hebben aangeklaagd... Als je dan toch zo kinderachtig gaat doen doe er dat dan ook meteen even bij...
want ja het is natuurlijk wel een regelrechte ramp als je een x niet kunt starten op een wedstrijd met een paard en natuurlijk nog veel erger als je een hele vrachtwagen vol paarden hebt staan waarvan er eentje neit kan rijden, alhoewel ik mij afvraag waarom je niet zou kunnen starten als er slechts sprake isvan een ijzer dat er onderuitligt... wat een ramp als je een keertje niet kunt rijden stel je voor...
Of de organisatie dan wel hoefsmid nou fout was of niet!! Je laat het gewoon achterwege om je zo op te stellen naar de organisatie van een wedstrijd! Trouwens waar was de KNHS federatievertegenwoordiger?? Die neemt tenslotte alle beslissingen en heeft klaarblijkelijk goed gevonden dat er werd gesprongen zonder smid!
schoentje schreef:Buiten wie er in z'n recht staat, moet je je als professioneel ruiter niet zo ongelooflijk voor schut willen zetten. Ik ken deze hem als een rustige goede ruiter en een sympatiek persoon, maar nu verliest ie bij mij, en ik denk bij ook vele andere, toch een beetje respect.
Wij als ruiters, moeten blij zijn dat er nog landelijke concoursen zijn, zoals in Schijndel gehouden word. Dat zou iets meer wardering verdienen. Die ban is dan ook meer dan terrecht en echt niet zo moeilijk uit te voeren, als een ruiter met een ban in wil schrijven, dan is het gewoon vol. En als de familie Meulemeester een beetje zelfrespect heeft, dan proberen ze daar ook niet meer in te schrijven.
Teddy321 schreef:schoentje schreef:Buiten wie er in z'n recht staat, moet je je als professioneel ruiter niet zo ongelooflijk voor schut willen zetten. Ik ken deze hem als een rustige goede ruiter en een sympatiek persoon, maar nu verliest ie bij mij, en ik denk bij ook vele andere, toch een beetje respect.
Wij als ruiters, moeten blij zijn dat er nog landelijke concoursen zijn, zoals in Schijndel gehouden word. Dat zou iets meer wardering verdienen. Die ban is dan ook meer dan terrecht en echt niet zo moeilijk uit te voeren, als een ruiter met een ban in wil schrijven, dan is het gewoon vol. En als de familie Meulemeester een beetje zelfrespect heeft, dan proberen ze daar ook niet meer in te schrijven.
Idd schoentje, als dit soort ruiters bij mij willen inschrijven.....zit ik gewoon vol!!
stipke schreef:Ik kan je zeggen dat de krant geen fout heeft gemaakt.
Ze hebben wel degelijk de 1e prijs opgeëist. Dat ging op zijn zacht gezegt erg onvriendelijk.
Ze hadden ook al hun inschrijfgeld teruggekregen omdat hij niet kon starten, en daarna kwamen ze de eerste prijs opeisen.
, heb je het ook gezien?