Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar HP waarschijnlijk wel. Dus ben benieuwd naar de eerste beelden onder Happie. Lijkt me voor het paard en eigenaar wel fijn om goed gepromoot te worden. renatevb schreef:dodelo schreef:En zo verliezen wij Belgen één van onze weinige toppers...
Een topper kan je m echt niet noemen hoor..
Ik ben blij dat we er vanaf zijn![]()
En eigenlijk verwacht ik ook wel dat die ie onder HP beter zal lopen, Stefaan Van Ingelghem is nu ook niet de ruiter naar mijn mening.
s0173957 schreef:En zo hebben we binnekort nog maar 2 combinaties meer die Internationaal iet of wat kunnen meespreken: Devroe en Fassaert.
Smits is zwanger en Jorissen blijft momenteel een beetje hangen. En alle respect voor het werk van Spahn, maar met een Fries kom je gewoon nooit aan de top, daar zorgen externe factoren voor.
Zonde toch...
En idd, nu allemaal doodsbedreigingen sturen naar HP! 't Is toch ook een zwarte GP-hengst?

unlimited1 schreef:neen maar geef ook geen zo loose commentaar op iemand. er zit achter alles wel een reden. ook over het verhuis van Withney
unlimited1 schreef:ik kan maar antwoorden op wat ik lees en heb even veel recht om mijn mening te zeggen zoals jullie dit doenik hoef niet akkoord te gaan met wat jullie posten zoals jij niet akkoord bent met mijn post , groetjes en een prettige middag verder
Anyhow, ik blijf benieuwd naar wat Whitney nu gaat tonen. 
Ik heb het e.e.a gemist. 
ptiteblue schreef:Ik denk niet dat Vicky klaar staat voor de EK hoor.
Wanneer is die eigenlijk juist? juli?
Voor wanneer is haar kleintje verwacht? Niet iedereen kan gelijk Isabell Werth 3 weken na de bevalling een wedstrijd gaan rijden, hangt echt van vrouw tot vrouw af.
En als ze nog een keizersnee krijg (ik hoop van niet voor haar!!) dan is het nog 3 maanden verder...
en dat is natuurlijk erg verwarrend.