Withney van 't Genthof naar Hans Peter Minderhoud

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:51

Mja, maar dit jaar hebben we het EK ook è ;)

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:53

Ja, maar kunnen ook niet overal zijn hé...zijn al naar Kentucky geweest.
En de EK is toch om de 2 jaar, zo erg vind ik het niet.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:54

Leuke ambitie...

Dus iedereen die in Kentucky geweest is moet maar thuisblijven van het EK?
Veel landen ga je niet aan de start zien dan...

ptiteblue

Re: Withney van 't Genthof naar Hans Peter Minderhoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:19

Als er geen goede ruiters zijn ja. Individuele worden waarschijnlijk gestuurd, en misschien wel een ploeg. Vergeet niet Navarro en D.Mohimont die toch goed beginnen te presteren in nationaal.

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:40

Opkomende combinaties die in de volgende maanden goed gaan beginnen zijn er toch wel een paar.

Nick Van Laer heeft 2 Gd Prix paarden, D. Mohimont, Fanny Verliefden, wie weet Julie De Deken ook ooit...

Ik zeg nu niet dat die combinatie top gaan presteren in de volgende weken, maar toch een oogje houden in 2011.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:57

Ben wel benieuwd hoe hij het onder HP gaat doen, ziet er uit als een aansprekend paard maar op het filmpje stoort de verende zit van de ruiter nog al en hij zit in zijn schouders naar voren wat ook erg afleidt (kan het zelf niet beter hoor ;) ) maar HP waarschijnlijk wel. Dus ben benieuwd naar de eerste beelden onder Happie. Lijkt me voor het paard en eigenaar wel fijn om goed gepromoot te worden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 11:22

renatevb schreef:
dodelo schreef:
En zo verliezen wij Belgen één van onze weinige toppers...

Een topper kan je m echt niet noemen hoor..
Ik ben blij dat we er vanaf zijn :j
En eigenlijk verwacht ik ook wel dat die ie onder HP beter zal lopen, Stefaan Van Ingelghem is nu ook niet de ruiter naar mijn mening.

overdrijven is ook een vak. Whitney zou het wel eens erg leuk kunnen gaan doen onder HP.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:25

s0173957 schreef:
En zo hebben we binnekort nog maar 2 combinaties meer die Internationaal iet of wat kunnen meespreken: Devroe en Fassaert.

Smits is zwanger en Jorissen blijft momenteel een beetje hangen. En alle respect voor het werk van Spahn, maar met een Fries kom je gewoon nooit aan de top, daar zorgen externe factoren voor.

Zonde toch...

En idd, nu allemaal doodsbedreigingen sturen naar HP! 't Is toch ook een zwarte GP-hengst? ;)

Vicky zal waarschijnlijk klaar zijn tegen het EK!! ;-)
Eddy Swennen niet vergeten die het ook heel goed doet!
en Jorissen doet het ook niet zo slecht, kzou zeggen als je het beter kan mag je het zelf eens doen :-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:36

Hij zegt toch niet dat hij 't beter kan?

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:40

[quote="Ayasha"]
Hij zegt toch niet dat hij 't beter kan?
[/quo
neen maar geef ook geen zo loose commentaar op iemand. er zit achter alles wel een reden. ook over het verhuis van Withney :-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:47

unlimited1 schreef:
neen maar geef ook geen zo loose commentaar op iemand. er zit achter alles wel een reden. ook over het verhuis van Withney :-)

wie zegt dat 't loos is? voor zover ik s0173957 ken reageert hij zelden "loos". Ben het thans lang niet altijd met 'm eens. Misschien kan je beter naar een onderbouwing vragen ipv er vanuit te gaan dat hij maar wat gilt, ik vind het ook stil rond jorissen.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:51

ik kan maar antwoorden op wat ik lees en heb even veel recht om mijn mening te zeggen zoals jullie dit doen ;-) ik hoef niet akkoord te gaan met wat jullie posten zoals jij niet akkoord bent met mijn post , groetjes en een prettige middag verder

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:56

unlimited1 schreef:
ik kan maar antwoorden op wat ik lees en heb even veel recht om mijn mening te zeggen zoals jullie dit doen ;-) ik hoef niet akkoord te gaan met wat jullie posten zoals jij niet akkoord bent met mijn post , groetjes en een prettige middag verder

mij zal het een zorg wezen of ge akkoord gaat of niet maar zoals ge zelf al zegt: ik heb ook 't recht om daar dan weer mijn mening over te geven, da's de klucht van vrijheid van meningsuiting. :D Anyhow, ik blijf benieuwd naar wat Whitney nu gaat tonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:01

Vicky heeft ook een goed peerd, die zal ook wel weer klaar zijn tegen de tijd dat de belangrijkste wedstrijden eraan komen (zoals de OS, als ze eraan mag meedoen, volg het niet zo). Anky heeft toch ook al een paar koters op de wereld gezet en rijdt toch ook nog steeds top?
Om nou te gaan roepen dat een zwangerschap zowat het einde van je GP-carrière is vind ik wat overdreven.

Nederland en Duitsland zijn nou eenmaal meer dressuurgericht dan België, niks om je over te schamen. Wij doen het dan weer heel goed op het gebied van jumping, ook in de fokkerij. Elk zijn specialiteit :)

Vind het wel erg grappig eigenlijk. In Nederland verliezen ze een absolute topper, de halve natie op z'n kop. In België vertrekt er een potentiële topper, en geen haan die ernaar kraait :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:12

doen wij het goed in jumping? := Ik heb het e.e.a gemist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:35

Eh, is Lejeune met zijn gouden plak op de WEG zo slecht misschien :+
En ten tijde van Philipaerts?

Donckers doet het ook niet slecht maar da's eventing, da's weer wat anders.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:07

volgens mij hebben jullie een WK kampioen?

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:28

van verrasend nieuws gesproken!

ik vind het jammer voor Stefan en voor het Belgische team
ik ben wel benieuwd hoe Withney het onder HP gaat doen :)

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:40

Ik denk niet dat Vicky klaar staat voor de EK hoor.
Wanneer is die eigenlijk juist? juli?
Voor wanneer is haar kleintje verwacht? Niet iedereen kan gelijk Isabell Werth 3 weken na de bevalling een wedstrijd gaan rijden, hangt echt van vrouw tot vrouw af.
En als ze nog een keizersnee krijg (ik hoop van niet voor haar!!) dan is het nog 3 maanden verder...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:58

Varekaj schreef:
Vind het wel erg grappig eigenlijk. In Nederland verliezen ze een absolute topper, de halve natie op z'n kop. In België vertrekt er een potentiële topper, en geen haan die ernaar kraait :+

Er is wel een klein verschil in kwaliteit, potentie en staat van dienst tussen die 2 paarden :D

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:00

ptiteblue schreef:
Ik denk niet dat Vicky klaar staat voor de EK hoor.
Wanneer is die eigenlijk juist? juli?
Voor wanneer is haar kleintje verwacht? Niet iedereen kan gelijk Isabell Werth 3 weken na de bevalling een wedstrijd gaan rijden, hangt echt van vrouw tot vrouw af.
En als ze nog een keizersnee krijg (ik hoop van niet voor haar!!) dan is het nog 3 maanden verder...

in augustus
ik denk niet dat dat mogelijk is voor Vicky :P

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:46

Fijn paard zag hem 4 jaar geleden in Rotterdam, toen viel het op hoe hij op zijn vader leek en was hij nog aardig fris en fruitig. Zou leuk zijn als HP er wat mee kan, 2 Ferro's naar Londen, dat zou wat zijn :D

dodelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:02

@renatevb: het is misschien geen topper zoals jullie in Nederland kennen, maar hij heeft voor ons land toch veel gepresteerd. Dat is wat ik wou zeggen.

kadet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:29

Ik ben er nooit fan van geweest...loopt precies altijd tegen zijn zin. Maar het kan ook voor een stuk aan de combinatie liggen natuurlijk. Ben benieuwd...

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:50

Jammer voor Stephan ... hij heeft niet direct een opvolger ...
Witney is (vrees ik) wat "hard" opgeleerd
Mijn gevoel is toch dat Witney onder Happie beter aan het lopen gaat ....subtieler & met meer gevoel ...
Hij heeft potentie maar het komt er niet altijd uit.

Trouwens mag hij van naam veranderen ??? Ik denk toch altijd dat hij een zij is ... :+ en dat is natuurlijk erg verwarrend.