Zestien zadels aangetroffen in een caravan bij Delfgauw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:39

Suus_ schreef:
Zal eens wat vertellen,
Pensioneigenaar is in 2007 vermoord en sindsdien is er geen stalmedewerkster meer.
:+

Mn mail is door gestuurd naar behandelende rechercheur oid.. 's Kijken, hoop dat ze der wat mee kunnen.

Als het de stal is die ik in mijn pbtje naar jou schreef dan loopt daar wel iemand rond die van alles regelt.
Officieel zal het geen medewerker zijn.

Of staat de caranvan naast in de directe omgeving van de betreffende stal?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:42

MLoeser schreef:
easygoing schreef:
in het bericht staat dat de caravan achter een manege is aangetroffen das toch ook best wel bizar

Om een beetje "goed" te zijn in zadeldiefstal is kennis van zaken wel een vereiste... Een manege-eigenaar of medewerker is denk ik helemaal geen onlogische potentiële verdachte.

Dat is ook zo maar het zou wel mega mega dom zijn als je de gestolen zadels dan op het terrein van je eigen manege/stal zou gaan bewaren.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:47

Ja klopt hoor alles wordt wel geregeld door iemand daar, die goed contact heeft met de vrouw, maar echt mederwerkers lopen er niet inderdaad. Zo zou je het wel een beetje kunnen zien, als iemand die stalmanagement een beetje regelt.

Het zijn zegmaar 2 lappen land van een paar HA die een heel stuk door naar achter de polder in lopen. Rechter helft staat pension en linkerheft wordt verhuurd.
Achterin de linkerhelft staat een oude schuur daar achter de caravan dus. Ja, in de directe omgeving van de pension

easygoing

Re: Zestien zadels aangetroffen in een caravan bij Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:49

Pfff bizar zeg, bewuste stal heeft al een wat ehmm minder goede naam en dan ook nog eens dit.

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:25

Jippy mijn zadel is terecht heeft ook in dat oude caravankrot gelegen.
ben vanmiddag gebeld door de politie en ik had precies de goede kenmerken.
Dus geen twijfel mogelijk het is mijn zadel.
Ongelooflijk dat mijn zadel nog terug gevonden is volgens de politie is dit echt uniek!!!

Nu wachten tot officier van justitie hem weer vrij geeft. *\o/* :D

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:30

[
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 11-07-22 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:39

@ goldyp , wat heb jij een geluk zeg .
had je al een ander zadel gekocht ondertussen , of dat nog niet ?
en hoelang geleden is jouwn zadel gestolen ?

ja dat dus wel ik heb net woendsdag een identiek nieuwe zadel gekocht.
het gestolen zadel was ook pas 5 weken oud dus nu heb ik 2 precies dezelfde zadels.
Dit is wel balen want de winkel wil het nieuwe zadel niet voor een redelijke prijs terug nemen ( 200 euro onder aanschaf van 895 euro) terwijl er maar 1 keer een half uurtje mee gereden is ( het zadel zou deze week nog beter passend gemaakt worden).Hier ben ik wel boos over maar ik verkoop het maar gewoon ik geef het niet aan de winkel terug want k weet zeker dat ze het dan weer als nieuw verkopen en dus de volle mep ervoor vragen.

Mijn zadel was op 12 februari gestolen nog recent dus volgens politie waren het waarschijnlijk ook recente gestolen zadels , omdat er nog nergens schimmel of viezigheid opzat dus alles was in goede staat.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:44

@ zandvangers, die stal staat al een hele tijd te koop voor veelste veel geld en nogal vreemd gedoe rond de verkoop dus of het ooit nog verkocht zal gaan worden betwijfel ik.

@ goldyp, wat een mazzel zeg.Top.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:46

Goldyp... waar was jouw zadel gestolen en waren er toen meerdere zadels meegenomen ?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:48

die van mij is gevonden en zat er bij!!! joepieeeeeeee

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:50

Goldyp... waar was jouw zadel gestolen en waren er toen meerdere zadels meegenomen ?

Zadel is 12 februari gestolen in Rosmalen en het was daar het enigste zadel wel weet ik van een andere bokker dat dezelfde dag in rozendaal ook haar spullen verdwenen waren en die zijn nu ook daar terug gevonden.

Sorry tijdens het typen meld de ander zich ook al
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-02-11 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:52

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 11-07-22 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:25

mijn zadel was dus op 12 februari in Roosendaal gestolen en die van goldyp ook op 12 februari in Rosmalen. zijn geen stalgenootjes :) maar wel super toevallig !

helaas hebben ze bij mijn zadel wel de singel afgehaald en de beugels. maar goed, ben natuurlijk al super blij dat mijn zadel weer terug komt!

t gaat nu alemaal via de officier van justitie lopen en dan horen we het verder.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:32

Toppie rockey en goldyp!!

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:43

Wat super van de terug vondst! Gefeliciteerd!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 22:09

rockey en goldyp, wat super fijn dat jullie zadels weer terecht zijn! gefeliciteerd :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 00:50

wat super voor jullie!!

Saraby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:53

Eigenaar van mn verzorgpaardje heeft ook gebeld. Ons zadel is dan wel een paar maanden geleden al gestolen, maar je weet maar nooit! Hardstikke duur westernzadel meegenomen uit de Verenigde Staten..snap gewoon niet dat mensen zoiets doen.. :(

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:42

Super dat jullie je zadels terug hebben meiden!!
Alleen jammer dat je net een nieuw zadel hebt gekocht Goldy. Nouja, die verkoop je wel weer en je hebt iig nog geen rekening thuis liggen van de zadelmaker die 'm zou aanpassen. Scheelt ook :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:31

goldyp schreef:
Dit is wel balen want de winkel wil het nieuwe zadel niet voor een redelijke prijs terug nemen ( 200 euro onder aanschaf van 895 euro) terwijl er maar 1 keer een half uurtje mee gereden is ( het zadel zou deze week nog beter passend gemaakt worden).Hier ben ik wel boos over maar ik verkoop het maar gewoon ik geef het niet aan de winkel terug want k weet zeker dat ze het dan weer als nieuw verkopen en dus de volle mep ervoor vragen.

Zou voor mij een reden zijn om daar nooit meer iets te kopen.

Eigenlijk wel jammer dat de politie dit al openbaar heeft gemaakt en dat ze niet zijn gaan posten om de daders te pakken. Het komt op mij over dat de caravan als tijdelijke opslag werd gebruikt om vandaaruit naar een volgend station te worden overgebracht.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:33

Dat zou heel goed kunnen Yvonne!! Want anderhalve/twee week terug stond er enkel een mestboy in! :+ :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:05

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:14

Dan denk ik dat we net op tijd onze zadels terug hebben :D
De politie heeft overigens wel een spoor want ze moesten mij aangifte hebben om te kunnen gebruiken in een evt. strafzaak.

:j

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:50

Suus_ schreef:
Haha, nee joh!
Zou t wel hilarisch vinden als zij wat mee te maken heeft
Gewoon, omdat ze het waard is om eens gepakt te worden :+.

dan ben ik ook wel heeel benieuwd wie jij bedoelt ! Ik "kende" Koos ook en kwam daar jaren terug wel eens (voor het verbouwd werd zelfs nog)

maar die moet ik kennen, kan niet missen :-)

DanielleTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:37

jullie 2 hebben geluk dat je je zadel terug hebt!!! jammer dat je al een nieuw had, kun je het beste houden he!!! :D de ander krijg je wel verkocht hoor!!!