Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Vudress schreef:Elisa2 schreef:Ach zijn we ineens weer vergeten dat de jonge hengsten enorm overvraagd worden! er zijn er veel meer in de stop gereden,maar bij de meeste gebeurd dat achter de schermen zodat het publiek nergens van af weet en de hengsten lekker door blijven dekken.
Yvette10 schreef:Ik ken ook een Sandreo (vader Sandro Hit) afstammeling.
Een heel mooi en lief paard, een plaatje om te zien en bovendien ook een super karakter met enorm veel werklust met kracht in de benen en zeer goede bewegingen.
Dus ik vindt het niet terecht dat nakomelingen van Sandreo of Sandro Hit hier zo aangevallen worden.
youngster schreef:Poetin.. die is dood.. Die heeft behalve jonge paardenwedstrijden ook niks gedaan..
In duitsland heb ik diverse mensen gesproken die heel erg teruggekomen zijn van sandro hit.
horseyfries schreef:youngster schreef:Poetin.. die is dood.. Die heeft behalve jonge paardenwedstrijden ook niks gedaan..
In duitsland heb ik diverse mensen gesproken die heel erg teruggekomen zijn van sandro hit.
Dood of niet kun je toch niet ontkennen dat dat een nakomeling van Sandro Hit was met een apart goed achterbeen?
Zulke bestonden er volgens jou niet....
Beetje jammer dat mensen hier zo veralgemenen, negatief doen en paarden "trage trapzakken" noemen (dat ligt in mijn ogen in de meeste gevallen
nog altijd aan degene die erop rijdt..... )
Als je enkele mensen gesproken hebt, wil dat toch niet zeggen dat hun mening voor elke Sandro Hit nakomeling geldt?
Hij heeft genoeg goede nakomelingen gebracht, vooral erg mooie paarden met een sjieke uitstraling, en de mensen die ik ken die een
Sandro Hit hebben zijn er hartstikke gek mee.... dus het is maar net welke paarden je gezien hebt en welke mensen je spreekt!
@Horseyfries, ik ben het vaak met je eens maar deze keer echt niet. Ik heb meerdere nakomelingen van deze hengst gereden, ook kleinkinderen en ik ben er niet heel enthousiast over om al genoemde redenen. Toen ik daar met anderen over sprak, hadden zij allemaal hetzelfde. Op een paar na, die wel een fijne hebben. Maar over de linie vind ik het geen fijne paarden. Het viel mij al langer op dat ze het goed doen tijdens jongepaardenproeven maar in de topsport kom je ze niet tegen.