Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Het brutale is nu ook dat ze op wedstrijden de spullen uit de trailers halen schijnbaar.
Annemeik schreef:RoosIris schreef:Hmm hier in het hoge noorden nog niks over gehoord....zal toch maar wat mensen gaan benaderen die deuren beter voortaan op slot kunnen doen!
Jawel, bij pashon hier op bokt zijn de zadels gewoon uit de stal gehaald...
Ze halen ook de zadels zo uit de afsloten zadelkasten van trailers, dat is ook niet zo'n moeilijk slotje. In de auto leggen is veiliger.
willie57 schreef:Wees eerlijk, als ze alleen de duurdere zadels stelen en de goedkope laten liggen, moet je er toch wel verstand van hebben. Als ik mijn buurman vraag welke van onze zadels het duurst is, zal hij het niet weten, want hij heeft er geen verstand van. Dus als je inbreekt en zadels en hoofdstellen steelt moet het snel gaan. Je gaat ze toch niet eerst uitgebreid bekijken, van welke zal ik mee nemen. Die lui zijn vast aan het observeren voor die tijd. Of kijk ik nu te veel politie film met deze theorie.
realmagic schreef:ze hebben een week of 2 geleden in de snelrewaard (buurt van oudewater) ook alle zadels gestolen.
Zelfs het zadel van een meisje der pony die ver weg in het donker goed verstopt lag(niet bij de andere zadels)
echt te zot voor woorden,bij ons op stal hebben we zadelsteunen met sloten.