Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hollie schreef:Op de site staat dat ze bij het KVTH in komen.
Dus naast de Haflingers en trekpaarden komen er ook Scharzwalders.
Ze doen het dus niet alleen
Rosa__ schreef:Had liever gezien dat jij/jullie die zin wat lichter hadden opgevat. Was totaal niet mijn bedoeling om zo over te komen hoor. Ik had dat 'nog' ook beter kunnen weglaten. Ik heb gewoon een beetje een mindere ervaring met de aankoop van mijn 1e paard, dus vandaar dat ik me daar wat op vastpin en dus misschien een beetje vreemd uit de hoek kan komen.
Maar toen ik die zin zo las, dacht ik direct aan veredelen tot rijtypisch paardje, zoals wel vaker gebeurt bij een ras door de jaren heen, en dat zou zonde zijn, dus vandaar mijn opmerking. En....je mag gewoon schrijven wat je wilt toch? Als dat woordje "nog" er dan tussen staat, so what!?
Sugarfoot schreef:Ik heb ook een Fuchs en die kan best leuk lopen, natuurlijk zijn ze niet gebouwd als een sportpaard ik hoop ook niet dat ze veredeld worden.
!
Sugarfoot schreef:Inderdaad echt goed nieuws!
Ik heb ook een Fuchs en die kan best leuk lopen, natuurlijk zijn ze niet gebouwd als een sportpaard ik hoop ook niet dat ze veredeld worden.
En daarnaast, het zijn gewoon 100% betrouwbare paarden, ze worden simpelweg zadelmak geboren en je hebt er echt een onwijs leuk paard aan!
snowdon schreef:Geen enkel paard word zadelmak geboren en zeker niet alle paarden binnen 1 ras
snowdon schreef:'ponies', hoe kom je aan die eis van 100 merries als minimum?