haha ik weet nietwat ik er van moet maken heur
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
RoosIris schreef:HEEL typisch....ik laat het filmpje aan mijn vader zien zonder ook maar iets van verder info(ook de tekst niet laten lezen). Ook niet verteld dat het in Egypte is.
En wat ziet hij erin:
Een paard met ruiter.
Vjestagirl schreef:De eerste is valse vrede.
Deze verschijning zou de 4de ruiter zijn omdat hij groen is. De eerste is wit, en heet valse vrede. De tweede is rood en heet oorlog. De derde is zwart en staat voor honger en oneerlijke handel. En de laatste is vaal of groen en staat voor de dood.
De anderen, geen idee. Misschien over het hoofd gezien, misschien ook wel niet gekomen...
, maar mijn vriend die zeer gelovig is wel. Kellytjuh2 schreef:Voor alle mensen die denken Photoshop.... dat kan niet kloppen het was namelijk een live beeld.
ik zelf geloof zowiezo niet dat het een weerspiegeling is van een lens, daar een paard niet zomaar opstijgt
en ook geen ''ridder'' op zijn rug heeft.
ben er zelf nog niet aan uit, maar mijn vriend die zeer gelovig is wel.
Kellytjuh2 schreef:Voor alle mensen die denken Photoshop.... dat kan niet kloppen het was namelijk een live beeld.
ik zelf geloof zowiezo niet dat het een weerspiegeling is van een lens, daar een paard niet zomaar opstijgt
en ook geen ''ridder'' op zijn rug heeft.
ben er zelf nog niet aan uit, maar mijn vriend die zeer gelovig is wel.
Sammie schreef:Kellytjuh2 schreef:Die denkt dus dat het écht het groene paard van de Apocalyps is?maar mijn vriend die zeer gelovig is wel.
maar ik denk het wel ja.