Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye1995 schreef:Wat een onzin is heel het verhaal om Totilas aan het worden zeg...
Alleen de titel al; het leven gaat door.. Het is een paard, geen enorm dierbaar persoon!!!
Ik hoop dat de nieuwe ruiter er lekker mee gaat rijden en dat er nu eens een artikel verschijnt waarin de naam totilas niet genoemd wordt
fargo schreef:faye1995 schreef:Wat een onzin is heel het verhaal om Totilas aan het worden zeg...
Alleen de titel al; het leven gaat door.. Het is een paard, geen enorm dierbaar persoon!!!
Ik hoop dat de nieuwe ruiter er lekker mee gaat rijden en dat er nu eens een artikel verschijnt waarin de naam totilas niet genoemd wordt
Dit is wel wat simpel en kort door de bocht hoor.... Als jij degene bent die jaren hebt gezorgd voor een paard en samen zo'n tijd hebt doorgemaakt en het paard ook nog eens zo'n lieve persoonlijkheid en talent heeft, dan is het behoorlijk pittig als je dat paard ineens niet meer om je heen hebt. In dat opzicht zijn het uiteindelijk ook gewoon "maar" ruiters die hun paard verloren hebben. Bokt staat vol met IM berichten waarin mensen hun verdriet over het verlies of de verkoop van hun paard betreuren. Waarom zou dit voor een bekende ruiter anders zijn? Zeker als je wereldsuccessen met zo'n paard hebt behaald?
faye1995 schreef:Wat een onzin is heel het verhaal om Totilas aan het worden zeg...
fargo schreef:faye1995 schreef:Wat een onzin is heel het verhaal om Totilas aan het worden zeg...
Dit is wel wat simpel en kort door de bocht hoor.... Als jij degene bent die jaren hebt gezorgd voor een paard en samen zo'n tijd hebt doorgemaakt en het paard ook nog eens zo'n lieve persoonlijkheid en talent heeft, dan is het behoorlijk pittig als je dat paard ineens niet meer om je heen hebt. In dat opzicht zijn het uiteindelijk ook gewoon "maar" ruiters die hun paard verloren hebben. Bokt staat vol met IM berichten waarin mensen hun verdriet over het verlies of de verkoop van hun paard betreuren. Waarom zou dit voor een bekende ruiter anders zijn? Zeker als je wereldsuccessen met zo'n paard hebt behaald?
_Marinke_ schreef:Ik vind het "wonderlijk" om te lezen dat zo'n topruiter oprecht ook enorm veel liefde voor z'n paarden heeft. En ook 1 in het bijzonder net dat plekje in je hart kan stelen, die vergeet je nooit weer die blijft bijzonder. Het zijn toch vaak mensen die afgeschilderd worden als liefdeloze mensen, die alleen maar aan geld denken. Dit stukje bewijst maar weer dat het ook gevoelsmensen zijn! Ik vind dat heel mooi & goed, het maakt een hoop duidelijk voor mensen die in 'hokjes' denken.
Vind het altijd nog enorm sneu voor Edward en denk dat iedereen zich toch op de een of andere manier kan inleven, iedereen in de paarden of dat nou recreatie of sport is heeft het wel eens meegemaakt dat een paard toch heel speciaal voor je is en die word verkocht of iets wat voor verdriet dat kan doen.
Heel erg mooi stukje!
zipje71 schreef:Jeetje, ben er echt ff stil van. Nu hadik Edward en HP al heel hoog zitten, dit bevestigt maar weer eens wat een gouden gozers het zijn! Ik zou stiekum heel graag onderdeel van hun team willen zijn, hard werken maar wel met oog voor het paard!