Wist ik het maar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VinandoW schreef:Ik vind het altijd zo apart. De paarden worden uitgebreid op de foto gezet zelfs een stervend paard. Word er dan vervolgens niks gedaan? Ik ga niet staan kijken als ik dat zie gebeuren of denk ik heel raar. Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven. Ik bedoel, ik neem aan dat er niet een arme Egyptenaar rondloopt met een camera om zijn nek en deze foto's publiceert dat moeten andere soort mensen zijn.
Thats_Me schreef:Het is vanuit hier wel makkelijk te roepen dat het schandalig is. Natuurlijk is dit geen manier van paardenhouden maar die mensen moeten toch wat? Ze leven daar ook echt niet in een luxe huis van alle gemakken voorzien. Vaak kunnen gezinnen nog maar net rondkomen of zelfs niet. Het is daarom lastig om ook voor hun dieren te zorgen. Toch moeten ze dat wel want zonder dieren geen inkomen. De dieren sterven eerst maar als het zo doorgaat zullen er ook mensen gaan volgen. Als er geen inkomen is komt er ook geen brood op de plank.
Gelukkig zijn er organisaties als Brooke Hospital die deze mensen helpen om met toch kleine middelen beter voor hun dieren te zorgen.
Vala schreef:*Bericht verwijderd, heb geen zin in gezeur*
VinandoW schreef:Ik vind het altijd zo apart. De paarden worden uitgebreid op de foto gezet zelfs een stervend paard. Word er dan vervolgens niks gedaan? Ik ga niet staan kijken als ik dat zie gebeuren of denk ik heel raar. Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven. Ik bedoel, ik neem aan dat er niet een arme Egyptenaar rondloopt met een camera om zijn nek en deze foto's publiceert dat moeten andere soort mensen zijn.
Joscaa schreef:Echt joh, wát een reacties zitten hier bij. Kom op, denken jullie nou echt dat die mensen het leuk vinden dat de dieren stuk voor stuk overlijden aan te kort voedsel? Écht niet, wat dat ene diertje wat ze hebben is meestal de enige inkomsten bron díe ze hebben. Dat ene diertje werkt voor hun, waardoor hun net aan krap genoeg geld hebben voor zichzelf en een beetje voor het diertje.
Ik irriteer me echt aan dingen die hier genoemd worden, kom op zeg.En tuurlijk is het écht enorm sneu voor die dieren en zien we het graag anders, ben ik het volledig mee eens, maar die mensen kunnen niet anders. Zelf zou je ook voor jezelf kiezen, of voor je kind.