Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:ik begrijp de reden wel. Maar vind de manier waarop het vermeld wordt zo kinderachtig.
Waarom zouden ze dat niet lekker prive houden. Waarom moet dat op deze manier in het bericht.
Wat is de meerwaarde?
Ben benieuwd hoe het met de verzekering zit, aangezien de politie dus opdracht heeft gegeven tot helpen.
Dan lijkt mij dit onder de aansprakelijkheid van de politie vallen.
Jolliegirl schreef:Maar vind de manier waarop het vermeld wordt zo kinderachtig.
Jolliegirl schreef:Vind dit een beetje een flauw kinderregeltje... ''Jij krijgt je fietssleutel pas terug als je mijn sommetjes hebt gemaakt''
En dan nog, als had ie het letterlijk zo gezegd, ik kan mij goed voorstellen, aangezien dit blijkbaar al niet meer de eerste keer is dat ie werd opgeroepen door de politie, dat hij best wel al problemen kan gehad hebben met eigenaars die niet willen betalen voor de schade. Dus dan zou ik hem groot gelijk geven dat hij daar al op voorhand een punt van maakt.manic schreef:Waar zie jij dat het paard los in de trailer stond?
juliomariner schreef:SuperSmurf schreef:Zo en de eerste traumatische ervaring met de trailer is binnenerg sneu voor dit dier wat een stress moet die hebben gehad!
En hoe had jij het dan willen aanpakken?
spatter schreef:de vraag is of het verstandig was om dit paard te laden of dat het wijzer was geweest ter plaatse een stal te zoeken en het dier daar onder te brengen en het dier te voet weg te brengen
grote kans dat het paard daar toch ergens in de buurt thuis hoort
nu is het verplaatst naar een fokker verder weg
Maris_Robijn schreef:Hmm, een emmertje biks gaat een paard dat weinig omgang met mensen heeft gehad tot op heden niet over de streep trekken haha.. Dat paard gaat van zijn levensdagen nooit weer een trailer op lopen :-O, gelukkig heeft ie 'slechts' een kleine verwonding opgelopen, had heeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders kunnen aflopen
spatter schreef:ik krijg zelf het idee dat de politie het makkelijker vond om zoals gewoonlijk die fokker te bellen, paard op te halen en de eigenaar moet zich maar melden
net zoals een hond die losloopt gewoon opgehaald wordt en richting asiel gaat
ik vind het vrij stom om een geflipt groen paard in een trailer te stoppen
de kans dat dat mis gaat is vrij groot daar hoef je weinig kennis van paarden voor te hebben
spatter schreef:nou, dat kon diegene dus niet, want paard is geflipt en gewond, waarschijnlijk geestelijk meer als lichamelijk
paard had een beetje verdoofd kunnen worden en ergens in de buurt op stal gezet kunnen worden
had minder schade veroorzaakt