Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adil schreef:Jammer dat ik er niet bij kon zijn...Ik was er haast zeker van dat ik met exclusieve kaarten er heen zou kunnen, echter was deze hele bedoeling zoooo exclusief, dat je zelfs niet met de kaarten van iemand die uitgenodigd was maar niet kon komen, niet naar binnen mocht. Gelukkig wist ik dit voordat ik dat pokke-end naar Vechta af zou leggen.
Maar dit hele spektakel loopt dat begin maart heb ik gehoord? Misschien zijn er nog kaarten. Ik hoef Toot eigenlijk helemaal niet te zien, Schockkemöhle heeft veel andere, meer interessante hengsten![]()
Ik vind het eerlijk gezegd een heel slecht stuk, subjectief en onprofessioneel....De videobeelden vind ik niet fijn, en bij de foto's van gisteren krijg ik spontaan spierpijn, deze gekunstelde beweging vind ik gewoon helemaal niks! Een voorbeen waarmee Toot zichzelf praktisch een bloedneus mee zou kunnen slaan zo hoog en de achterhand....eh, tja, waar o waar blijft ie?
renatevb schreef:Ik vind ze wel echt een combi geworden!![]()
Ik heb een link van Vechta, waar je net iets meer Totilas ziet.
Ik vind dat hij in de draf daar een stukje vrij kort loopt, maar ik zie het nadien niet meer terug komen. Ook de eerste galopwissels zijn niet helemaal recht, nadien zijn ze beter. Er zijn nog wel wat foutjes in, maar ik vind deze combi echt al zo gegroeid! Volgens mij gaan we de komende jaren mooie dressuur zien.
Of ze dit jaar al gaan klaar zijn om het EK te winnen? Geen idee, er zijn nog foutjes. Dus het zal nog spannen met anderen zoals Cornelissen, Gal, Bechtolsheimer,... die zelden fouten rijden.
Hij kan winnen als hij op zen best is, maar ik denk dat dat nog niet dit jaar is..
link: http://www.youtube.com/watch?v=L8umYhhmtAA
Citaat:Het is niet anders. Edward moet het maar accepteren. Ik hoop dat hij me nog een paar tips geeft. Want Totilas kan soms best moeilijk doen, hoor.
Jeah right.. ik denk niet dat dat gaat gebeuren
pfff.. over een paar jaar lopen er zoveel tootjes rond (zoals nu met Jazz en Ferro). Wat heb je dan te kiezen als hengst voor je merrie? Diversiteit in bloedlijnen is goed, hoewel ik natuurlijk ook wel benieuwd ben naar de afstammelingen van Toot. fargo schreef:Het is heel gewoon dat ruiters elkaar op weg helpen met tips over hun nieuwe paarden hoor. Tineke gaf Kirsten ook tips over Jazz en Emmelie vertelt Kirsten ook dingen over Westpoint, enz enz. Dat is een kwestie van sportief zijn en het beste voor het paard willen. En als Edward hem bijvoorbeeld een keertje zou helpen met trainen dan krijgt hij daar vast wel voor betaald hoor.
Tafje schreef:fargo schreef:Het is heel gewoon dat ruiters elkaar op weg helpen met tips over hun nieuwe paarden hoor. Tineke gaf Kirsten ook tips over Jazz en Emmelie vertelt Kirsten ook dingen over Westpoint, enz enz. Dat is een kwestie van sportief zijn en het beste voor het paard willen. En als Edward hem bijvoorbeeld een keertje zou helpen met trainen dan krijgt hij daar vast wel voor betaald hoor.
Ja maar die komen allemaal uit voor Nederland.. en ik denk niet dat geld hierin een rol kan/zal spelen.
Citaat:Totilas sjokt na zijn show terug naar de stal achter de bratwursten. Hij briest. Hinnikt. Protesteert heel even. Zou een wonderpaard ook heimwee kunnen voelen?

Jans schreef:Ik heb Totilas inmiddels ook zien lopen onder Rath, en ik moet zelf eerlijk zeggen dat Totilas er nu beter uit lijkt te komen dan toen Edward hem nog reed. Paard lijkt meer "bijeen" te zijn.Citaat:Totilas sjokt na zijn show terug naar de stal achter de bratwursten. Hij briest. Hinnikt. Protesteert heel even. Zou een wonderpaard ook heimwee kunnen voelen?
Welnee geen heimwee.. Totilas wilde gewoon een bratwurst

), en het is inderdaad leuk dat Totilas nog in Europa is! Helemaal niet sportief dat ze bedreigingen krijgen... jammer dat mensen zo jaloers kunnen zijn. 
Leorah schreef:Leuk verhaaltje.... maar ik vind dit niet veel weg hebben van een (nieuwswaardig en objectief) verslag van het bezoek aan de hengstenshow, eerder een subjectief verhaal waaruit weemoed en jaloezie af te lezen is. Jammer. Kun je weer zo'n ellenlange, zinloze discussie verwachten wat totaal geen nut heeft.