hetlevenwint schreef:Nu ja waardoor het komt kunnen wij alleen maar naar raden.
De gene die roepen 'waarom hebben de mensen op het strand niks gedaan'.
Nu ja dat is makelijker gezegd dan gedaan volgens mij hebben er maar weinigen het eerste hulp nummer voor dieren in hun telefoon zitten, als dat al bestaat. En ja ' ze konden de politie bellen ook' dan moet je ook het nummer er van weten. Ik ben ook niet akkoord met die stunt maar vindt niet dat er hier op die mensen die toen op het strand stonden geklaagd moet worden, niet iedereen z'n eerste reactie is hun telefoon nemen en bellen als ze al het nummer hebben staan. Trouwens ze kunnen moeilijk naar die ezel springen ik ken toch niemand die meer dan 10 meter hoog kan springen zonder hulpmiddelen. Het is jammer wat er gebeurt is met het ezeltje het diertje had het zeker niet verdient, niemand verdient dat. Maar we zijn ook niet zeker of het wel dat ezeltje is die is overleden en als het dat ezeltje is of het overleden is aan gevolgen van z'n vlucht.
*sorry als er schrijffouten in staan of onduidelijkheden*
Ik vind het een noodgeval. Het alarm nummer weet toch iedereen....
. Ik vindt gewoon dat die schuld niet op die mensen moet worden gestoken de enege schuldige is die gene die gene die het plan heeft bedacht en uit de helikopter (?) heeft gelaten. Zoals ik al zij niet iedereen z'n eerste reactie is bellen naar het noodnummer ! Zoiso kan alleen iemand uit het land waar het gebeurt is weten of zulke nummers daar wel bestaan.