Tijgerin valt kamelen en circuspaard aan in Alphen a/d Rijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:55

franka75 schreef:
Cryssie schreef:
Ik wil graag even inhaken op Belly Wien.
Ik heb door mijn beroep van heel dichtbij gezien hoe de mensen bij Belly Wien werken met deze dieren. Ik mag wel zeggen, dat ze erg goed voor deze dieren zorgen. De tijgers zitten niet in kleine hokken en hebben zelf een stukje uitloop. Met de giraf werd meerdere malen per dag gewandeld. Paarden zegen er perfect uit. De kamelen hadden een geweldig stuk om te lopen.
1 van de tijgers was paar weken daarvoor bevallen van 3 prachtige welpjes. Deze welpjes werden erg goed verzorgd. heb er 1 mogen vasthouden. Geweldig hahaha.
Ja het is stom dat die beesten de kans hebben gehad om te ontsnappen. Maar om nou meteen een circus af te kraken vind ik nou ook weer overdreven. Deze mensen verdienen hun geld met deze dieren. Zouden ze dan ook echt de dieren verwaarlozen. Ik denk het niet.
Persoonlijk vond ik de dieren in een dierentuin ongelukkiger eruit zien dan daar.

Heb jij er ook een vastgehad ooooh zo lief waar was jij toen ypenburg toevallig.

Nee dat was toen in Soest. Net na het grote incident door dierenactivisten in Nieuwegein.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:59

aha ik keek al in je profiel en vond het niet uit deze regio komen de foto's haha, oooooh wat was dat schattig hij kroop helemaal in mn nek

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:05

Er zijn ook zat circussen waar het het wel heel erg is ik bheb bij renz berlin de paarden persoonlijk watergegeven die hadden een droge mond van het hooi en gingen daarna weer eten. en de olifant ging zelf op zoek naar hooi dat zegt genoeg en er zaten bloedvlekken op de ponys en vol met littekens de grote paarden heb het allemaal op foto naar de db gestuurd en die zeggen er is wel verzorging van de paarden vanaf een foto. ze hadden gewoon geen zin eikels

jet99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:17

ik vind dieren in het circus heel zielig! ze kunnen hun natuulijke gedrag niet eens tonen! en dan krijg je dit gedrag...

X

ps ik zoek nog een verzorgpony in enschede. intresse? stuur maar een pb.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:20

dit gedrag krijgen ze allemaal als je ze los laat dat is natuurlijk gedrag