Jumping Amsterdam: Zaterdag in woord en beeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 22:55

Schattige pony is het he?

Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:57

Ik ben zaterdag avond en zondagavond geweest... en wat was die 2 meter sprong weer gaaf om te zien.
Wat een kracht hadden die paarden en Jack Alkahir had zelfs nog wat ruimte over :+
Ook mooi om te zien dat de drie het voor gezien hielden na de 2m, toch altijd prettig om ruiters te zien die voor het paard en voor de zekerheid gaan :)

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 07:51

afopma schreef:
Ik ben drie dagen ondergedoken geweest op jumping amsterdam echt een ontzettend leuke sfeer en prachtige sport. Zowel dressuur als springen. Ik wil toch iets kwijt over Pam. Ik vond het niet gepast dat ze , in mijn ogen denigrerend over Joyce deed. Ze heeft totaal wel 10 keer geroepen dat ze toch echt een amateur was. Ik vind dat Pam altijd net doet of de hele tribune vol zit met mensen met een zeer laag IQ. Ik ben blij dat ze wat minder in beeld /geluid komt. Tijdens de dressuur was het fijn dat zij een co-speaker had. Hoop volgend jaar op een nieuwe speaker. Trouwens erg mooie foto's en een leuk verslag. Had zelf graag Albert Zoer een keer willen zien winnen. Volgend jaar hoop ik dan maar.

Ik dacht al dat ik een van de weinigen was die zich aan haar ergerde. Ze praat idd alsof er een groep kleuters op de tribune zit. Ook tegen Michael v.d. Vleuten maakte ze zo'n opmerking, dat hij nu meer zei dan vorige keer dat hij rabobank talent was geworden. Echt tenenkrommend.

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 11:20

inderdaad, vond ook dat de speaker erg denigrerend tegen Maikel vd Vleutel praatte. Ze zei iets van ''4 jaar geleden stond je hier ook al naast me en toen kon je alleen maar JA zeggen, en zo te horen heb je inmiddels al wat meer geleerd'' Dat vond ik ook heel erg raar, lijkt me voor vd Vleuten ook niet echt prettig om daar bij te staan..

Ben alleen zaterdag overdag geweest :) wat een ontzettend leuke dag zeg! Vond dat scurryracen echt super grappig om te zien!!
Ook vond ik de ereronde met Adelinde, Patrick en Isabell geniaal! Isabell richtte echt haar hand zo naar voren naar Adelinde zo van ''Nou, toe maar! Niet met paard, dan maar zonder paard rennen!'' Super tof!

mbkaatje

Re: Jumping Amsterdam: Zaterdag in woord en beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 11:38

Het zal echt een aardige vrouw zijn, dat geloof ik zo, maar ik was nu niet erg onder de indruk van de speaker. Om eerlijk te zijn ergerde ik me er best vaak aan. Ze versprak zich vaak en deed inderdaad een beetje denigrerend naar sommige mensen toe. Misschien niet zo bedoeld, maar het komt niet zo leuk over.

Een ereronde zonder paard vind ik eigenlijk niets aan. Dus was wat mij betreft een beetje een tegenvaller. Wel begrijpelijk, maar toch minder leuk.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 11:40

2 Meter hoge hindernis.. alsof het niets is! ;(
Mooie foto's iig!