Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vur schreef:Het optreden van Jazz en Parzival, beiden een rondje in passage en piaffe, was toch legendarisch. Was dat niet vorig jaar bij de Hengstenkeuring? Dat was een prachtige show. Het zal nu vast ook heel mooi zijn. Jazz heeft zijn sporen dubbel en dwars verdiend en geeft telkens prachtige nakomelingen. Ik hoop dat de hengst nog een lang leven beschoren is in tegenstelling tot de tophengsten Ferro en Gribaldi. Dan kunnen we op de dressuurterreinen blijven genieten van zijn nageslacht.
vur schreef:A ja, in ieder geval heb ik het toen ergens op internet terug kunnen zien en toen was het al indrukwekkend. Dus als je erbij was, zal het wel helemaal een feest zijn geweest.Ben jij er zelf bij dit jaar? Misschien dat we dan wat mooie foto's kunnen zien na afloop?

Sjoert schreef:vur schreef:A ja, in ieder geval heb ik het toen ergens op internet terug kunnen zien en toen was het al indrukwekkend. Dus als je erbij was, zal het wel helemaal een feest zijn geweest.Ben jij er zelf bij dit jaar? Misschien dat we dan wat mooie foto's kunnen zien na afloop?
Yep, ik ben er
Toen was ik er overigens ook
Sjoert schreef:vur schreef:A ja, in ieder geval heb ik het toen ergens op internet terug kunnen zien en toen was het al indrukwekkend. Dus als je erbij was, zal het wel helemaal een feest zijn geweest.Ben jij er zelf bij dit jaar? Misschien dat we dan wat mooie foto's kunnen zien na afloop?
Yep, ik ben er
Toen was ik er overigens ook