Laatste publieke optreden van Jazz tijdens KWPN showavond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 09:04

Het optreden van Jazz en Parzival, beiden een rondje in passage en piaffe, was toch legendarisch. Was dat niet vorig jaar bij de Hengstenkeuring? Dat was een prachtige show. Het zal nu vast ook heel mooi zijn. Jazz heeft zijn sporen dubbel en dwars verdiend en geeft telkens prachtige nakomelingen. Ik hoop dat de hengst nog een lang leven beschoren is in tegenstelling tot de tophengsten Ferro en Gribaldi. Dan kunnen we op de dressuurterreinen blijven genieten van zijn nageslacht. ;)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:18

vur schreef:
Het optreden van Jazz en Parzival, beiden een rondje in passage en piaffe, was toch legendarisch. Was dat niet vorig jaar bij de Hengstenkeuring? Dat was een prachtige show. Het zal nu vast ook heel mooi zijn. Jazz heeft zijn sporen dubbel en dwars verdiend en geeft telkens prachtige nakomelingen. Ik hoop dat de hengst nog een lang leven beschoren is in tegenstelling tot de tophengsten Ferro en Gribaldi. Dan kunnen we op de dressuurterreinen blijven genieten van zijn nageslacht. ;)

Dat was 2 jaar geleden bij mijn weten :j

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:43

A ja, in ieder geval heb ik het toen ergens op internet terug kunnen zien en toen was het al indrukwekkend. Dus als je erbij was, zal het wel helemaal een feest zijn geweest. ;) Ben jij er zelf bij dit jaar? Misschien dat we dan wat mooie foto's kunnen zien na afloop?

Anoniem

Re: Laatste publieke optreden van Jazz tijdens KWPN showavond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:47

idd 2 jaar geleden waren Jazz en Parcival in de ring. Vorig jaar Totilas en Gribaldi.

Ik ben benieuwd, geloof dat ik er ongeveer met mijn neus over op kan staan vrijdag. ;)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:47

vur schreef:
A ja, in ieder geval heb ik het toen ergens op internet terug kunnen zien en toen was het al indrukwekkend. Dus als je erbij was, zal het wel helemaal een feest zijn geweest. ;) Ben jij er zelf bij dit jaar? Misschien dat we dan wat mooie foto's kunnen zien na afloop?

Yep, ik ben er :j
Toen was ik er overigens ook :D

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:51

Sjoert schreef:
vur schreef:

Mazzelkont. :D

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:42

Sjoert schreef:
vur schreef:

Me too!
Ben er overigens ieder jaar op vrijdag en zaterdag!

Dat is het juiste woord voor hem, het is gewoon een KONING! Stilstaand of niet, alleen al van die foto van zijn allereerste dekadvertentie waar hij stilstaand opstond word ik lyrisch.
Ik snotter met je mee.... _/-\o_

En we zijn vast niet de enigen :D

prizzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:24

Al maakt Jazz een koprol ... I love him!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:42

Hij verdient een afscheid en een mooi ook! Ik begreep dat ie niet onder het zadel maar aan de hand afscheid komt nemen. De show is een ode aan hem, zijn kinderen zullen onder begeleiding van een Jazzband laten zien wat ie betekend heeft voor de sport!

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:16

Ik ga ook! :D heel veel zin om hem te zien, hij verdient idd een mooi afscheid :)
Maar stiekem ga ik ook wel een beetje voor Westpoint *\o/*

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 23:25

Lees net in het HK topic dat ie niet komt... |(

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:12

Wat???????????? grapje hoop ik toch ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:28

wie weet komt ie wel maar aan de hand. . Want kirsten moet er volgens mij ook een rijden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:29

Dat ie aan de hand zou komen, was van het begin af aan al zo maar nu schijnt ie helemaal niet meer te komen....