Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Titsia schreef:Komaan hypocrieten, moeten jullie nu ook allemaal niet gaan wenen? Zo sneu voor Spanje
WildWings schreef:Juliette86 schreef:Zal het in spanje nu net zo'n rel zijn als in nederland met toot.
Dat vraag ik mij ook af, zeker omdat Anky zelf destijds in een blog schreef dat 'de Duitsers' met Totilas succes wilden kopen oid, of heb ik dat nou verkeerd onthouden
GewoonNoor schreef:Ik heb een beetje zitten te zoeken op youtube; en dit lijkt me zulke gave muziek voor Upido!
Je hoort pas de muziek bij: 0.26, en ik vindt het stukje vanaf; 1.00 heel gaaf!
Dus bokkers luister even vanaf 0.26 tot zeker 1.00!
Stoere, trotse muziek! aah, ik zie het al helemaal voor me!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ffTYCDW-A
Ps; ik ben het meisje op de video zelf niet!
easygoing schreef:GewoonNoor schreef:Ik heb een beetje zitten te zoeken op youtube; en dit lijkt me zulke gave muziek voor Upido!
Je hoort pas de muziek bij: 0.26, en ik vindt het stukje vanaf; 1.00 heel gaaf!
Dus bokkers luister even vanaf 0.26 tot zeker 1.00!
Stoere, trotse muziek! aah, ik zie het al helemaal voor me!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ffTYCDW-A
Ps; ik ben het meisje op de video zelf niet!
Je linkje doet het niet.
Mosh schreef:Wat een nieuws! Ik kan niet wachten om Anky weer in de ring te zien
Niet zo zeuren over dat Anky een kant en klaar paard heeft gekocht hoor! Dit paard lijkt nog groen op dit niveau en Anky hoeft allang al niet meer te bewijzen dat ze paarden op kan leiden t/m het hoogste niveau. Deze keuze is in mijn ogen puur omdat ze, als ze nog mee wil doen aan het EK en Olympische Spelen, alle tijd nodig zal hebben om alleen al een combinatie te worden met dit paard. Zegt wel weer genoeg over de kennis van sommigen hier wbt het opleiden van paarden hè
easygoing schreef:Weet niet of je op mij doelt maar ik weet heel goed wat het kost aan alleen al tijd.
Ik bedoelde meer dat ik had verwacht dat ze zomaar ineens een paard uit haar eigen stal zou toveren, als een duiveltje uit een doosje zeg maar.Wellicht was dat ijdele hoop maar daar ging ik echt van uit alhoewel ik me nu wel besef dat dat natuurlijk ook wel erg kort dag is om dan het paard nog op wedstrijdniveau te krijgen.