Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dakario schreef:Ik denk dat het niet persé weiland moet zijn. Er zijn nog andere dingen waarop paarden buiten moeten zoals stapmolen en rijden. Want elke dag mijn paarden op wei zetten is geen goed idee. Ze lopen in sport en dan moeten ze wel fit zijn.
DameBlanche schreef:Ik wordt een beetje moe van: kan niet, bodem niet goed, te veel paarden, enz enz. Hier hebben we ook alleen maar veengrond en dat is drama in de winter met weiland, maar met een goed aan gelegde buiten bak, verharde paddocks en een longeer cirkel met zand komen de paarden dagelijks gewoon buiten!
Waar een wil is is een weg!
Vala schreef:Volgens menigeen hier moet je dan dus geen paard nemen.....
Vala schreef:Maar als de prijzen duurder worden betekend dat weer meer paarden op marktplaats die niet verkocht worden. En mocht het dan zo zijn dat sommige mensen door regelgeving hun paard af moeten staan is mijn vraag: waar moeten al die paarden heen?????
Tulandro schreef:Vala schreef:Volgens menigeen hier moet je dan dus geen paard nemen.....
Dat is dus geen optie, want dan zou je een overschot van duizenden paarden krijgen. Allemaal afmaken? Want dat is natuurlijk heel vriendelijk...