inkepink schreef:En om eerlijk te zijn; zo geweldig vind ik persoonlijk guldenberg en zijn nakomelingen niet, voornamelijk kwa karakter........
Zijn niet alleen nakomelingen van Guldenberg......maar ook andere merries met zeer goed bloed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:""Wanden, kasten en vloeren in het huis staan metershoog volgepakt met dossiers. Dossiers die het echtpaar fysiek dreigen te ruïneren door de spanningen"
Dat van de wanden en kasten vol met dossiers klopt, meerdere keren geweest bij deze mensen. En het staat inderdaad echt vol.
@Frans, als je ze weggeeft heb ik wel belang bij Renoir....daar ben ik altijd fan van geweest en kan haar een nog een mooi leven bieden......... Je weet mij te vinden. (Voor de anderen ook wel!)
piezze schreef:Ik vind veel reacties hier nogal kort door de bocht. Het is toch van de zotte dat zelfs je huis meerdere malen in de brand wordt gestoken? Juist sympathiek dat ze de paarden weggeven aan echte liefhebbers en niet voor verkopen aan de eerste de beste die met geld komt kiezen. Zegt mij genoeg hoor over het echtpaar. En als ze gelijk hebben wat die hengst betreft mogen ze dat van mij ook krijgen ook. 150K vergoeding is een schijntje als je hele hebben en houden afbrandt en je al jaren aan het procederen bent.
MariekeA schreef:piezze schreef:Ik vind veel reacties hier nogal kort door de bocht. Het is toch van de zotte dat zelfs je huis meerdere malen in de brand wordt gestoken? Juist sympathiek dat ze de paarden weggeven aan echte liefhebbers en niet voor verkopen aan de eerste de beste die met geld komt kiezen. Zegt mij genoeg hoor over het echtpaar. En als ze gelijk hebben wat die hengst betreft mogen ze dat van mij ook krijgen ook. 150K vergoeding is een schijntje als je hele hebben en houden afbrandt en je al jaren aan het procederen bent.
Is het ook niet wat kort door de bocht om aan te nemen dat het KWPN huizen plat brand???
Lijkt me stug dat er een naam bij stond. En als ze dat zeker wisten, waren ze wel veroordeeld.
Als het allemaal waar is wat ze zeggen, is het ook triest. Voorop gesteld dat de hengst werkelijk zo geweldig was. Dat weet ik niet.
Ik vind het voor die mensen nog vele malen triester dat ze nu al 20 jaar tegen een muur blijven aanlopen en niet verder gaan met hun leven.
8 paarden weg doen waar je jaren lang plezier van zou kunnen hebben (gehad), alleen omdat er anders geen geld is om te procederen..
Dat vind ik nou te gek voor worden.
Er zijn zo veel mensen die onrecht is aangedaan. Als die allemaal 20 jaar gaan procederen, dan wordt het het er echt veel gezelliger op in Nederland. Vechten voor je zaak: prima. Weten wanneer de strijd gestreden is: ook heel belangrijk.
En wat als ze winnen?? Die hengst is bejaard. Wat het KWPN ook doet, de reputatie is verpest, hij heeft nooit fatsoenlijk in the picture gelopen... En de dekgelden krijgen ze toch nooit vergoed, zeker niet nadat het KWPN dat bedrag al betaald heeft.
Ze vinden het KWPN toch al een flutorganisatie... Wat is hun erkenning dan nog waard?? Al die tijd, moeite, energie en geld??? Nee, dat had ik toch anders gedaan..
Maar wie ben ik!?!
love_shyboy schreef:Ik hoor hier allemaal mensen praten over 'laat het gaan', 'het is al zo lang geleden',
Hebben jullie zelf dan geen eergevoel?
En geen trots die je hoog wilt houden?
love_shyboy schreef:Ik hoor hier allemaal mensen praten over 'laat het gaan', 'het is al zo lang geleden',
Liezel1 schreef:Alweer????Of moet ik zeggen: nog steeds???
Jeeeemig.....
Als die hengst echt zo geweldig is, waarom hebben we er dan nog niets over gehoord?
Wat willen ze ermee bereiken? Als hij nu alsnog goedgekeurd zou worden, hebben ze dan rietjes klaarliggen ofzo? Die hengst is inmiddels 23!
piezze schreef:gitje65 schreef:Ik ben benieuwd of Guldenberg nog ooit een Euroberg op gaat leveren!
Zo te lezen past Schuldenberg beter bij hem
piezze schreef:gitje65 schreef:Ik ben benieuwd of Guldenberg nog ooit een Euroberg op gaat leveren!
Zo te lezen past Schuldenberg beter bij hem