Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat was dus de reden.
hij had hele leuke combi's waar duidelijk werk in zat en waar alle toeschouwers verbetering tijdens het werk konden waarnemen.lovejw schreef:@ knollentuin.
In je onderschrift geef je ook aan ORUN te hebben, als je er zo weinig waarde aan hecht kun je dat net zo goed weghalen haha! En je VERWACHT minder bij de ORUN te leren, maar daar kun je geen uitspraken over doen want je weet duidelijk niet hoe het daar in zijn werk gaat
En als IK dat dan kan zien, iemand die nog volop lerende is vraag ik mij af waar die juryleden naar hebben gekeken.
Als er iemand naar jou clinic komt maar daar zit geen corrcte basis in moet je dat ook kunnen zien en durven zeggen en daar aan werken ipv. een stap verder te gaan dan dat de ruiter daadwerkelijk is.
ambre schreef:Maar een goede instructie die de basis goed beheerst is voor de meesten goed genoeg.
Duur en heel goed wil niet zeggen beter voor die persoon.Deze mensen zullen hetzelfde tegen je zeggen als een goedkoper iemand die wel een goede basis heeft.
Alleen kun je dan vaker ondersteuning hebben.
Ik kan ook 1x in de 6 weken gaan lessen,moet er naar toe voor 100 euro.Klikt geweldig,maar zit voor mij teveel tijd tussen.Dan ga ik alsnog niet vooruit aangezien ik vaker gecorrigeerd moet worden.
knollentuin schreef:juist wilawander ben ik het mee eens voeg ik er nog aan toe ,en hoe ben je in die z gekomen? met een zelf opgeleid paard of op een leerpaard? zijn voor mij toch allemaal zaken die meetellen.
en ambre met jouw verhaal ben ik het ook eens. het is lastig om een goede instrukteur te vinden!
Wilawander schreef:knollentuin schreef:juist wilawander ben ik het mee eens voeg ik er nog aan toe ,en hoe ben je in die z gekomen? met een zelf opgeleid paard of op een leerpaard? zijn voor mij toch allemaal zaken die meetellen.
en ambre met jouw verhaal ben ik het ook eens. het is lastig om een goede instrukteur te vinden!
Precies, hoeveel mensen rijden een paard in de Z na? Paard is al opgeleid en sommige paarden zijn heel gemakkelijk na te rijden ook voor mensen die geen talent hebben. Geef je ze een jong paard dan is de L al een groot probleem.