Interessant weer om te lezen, Bart en Eline en alle andere vrijwilligers op bokt super bedankt voort al jullie inzet! Ik ben erg blij dat ik dit forum gevonden heb acht jaar geleden.
Is er nog de mogelijkheid een bokttrui te krijgen?
Nee, met shirtjes en zo met bokt logo zoals op horse event 2 jaar geleden Er is ooit ergens door het beheer gezegt dat ze gingen proberen een soort bokt shop te realiseren
frankiej
Geplaatst: 10-01-11 22:55
Sani schreef:
Je mag ze ook wel alvast meenemen naar Horse Event dit jaar, heb je al een gedeelte van de bokkers gehad!
Ik wil graag een bestelling plaatsen voor een Chocolate Chip Banana Muffin . Ben heel erg benieuwd naar de Drupal versie en hoe deze eruit zal komen te zien .
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 10-01-11 23:15
suze_ schreef:
Raspberry cheesecake..
Je hebt wel smaak maar het is echt heel erg de bedoeling dat ik iig niet voor deze gelegenheid muffins ga bakken
Drupal gaan we in eerste instantie voornamelijk gebruiken voor alle nieuwe dingen, dus initieel vooral het nieuwe EA, vervolgens ook de nieuwe hoofdpagina en andere nieuwe onderdelen. Voor het forum mist Drupal een hele hoop dingen vooral op het gebied van beheer, ook kan ik het serverpark waarschijnlijk gaan verdubbelen als we ook het forum op Drupal laten draaien. Op termijn zijn er wel plannen om alles naar Drupal te halen, het maakt onderhoud en ontwikkeling gewoon een heel stuk eenvoudiger als alles op een platform draait. Dit merken we nu al met de wiki, deze software werkt totaal anders dan phpBB wat dingen als onderhoud en integratie problematisch en tijdrovend maakt. Maar voor het forum functioneert phpBB heel prima dus dat gaan we voorlopig aanhouden, wel zijn er plannen om op wat minder lange termijn losse delen van het forum zoals de profielen, zoekfunctie en de PBs naar Drupal te halen.
Maar first things first. Eerst zorgen dat EA fatsoenlijk draait op Drupal, dat de nieuwe layout af is, dat Drupal netjes integreert met phpBB, etc, etc, etc. Het vervelende is ook dat Drupal iets niet kan/wil wat wij eigenlijk wel willen met EA, ook daar zijn we erg veel tijd aan kwijt geweest. Een redelijk 'klaar' en algemeen pakket als Drupal heeft flink wat voordelen maar daar staat tegenover dat je soms tegen wat beperkingen aanloopt.
Gaat het echt nog bijna een jaar duren ? of komt het toch wat eerder ?
Alwiene
Geplaatst: 10-01-11 23:19
Hmmm ik heb zo mijn twijfels bij dat 'zelfgebakken' vraag me af of dat betekent dat WIJ ze zelf moeten gaan bakken. Anyway, ik ga toch maar voor een nieuw EA systeem dit jaar nog, mocht het ook mogelijk zijn een brownie te kiezen ipv een muffin ben ik zeker omkoopbaar
ik zou inderdaad pokemon wel graag voorbij zien komen. En aangezien er nog over wordt gepraat, dat meisje met hele verhalen over drama's en ziekenhuizen, wat uiteindelijk allemaal een leugen bleek... niet echt om te lachen, maar wel een voorbeeld van hoe het soms fout gaat? ben wel even de details kwijt.
Het topic, "de dag dat ik mijn broer heb geholpen", die vind ik ook zeker een "nominatie" waard.
Avii tree vond ik wel een grappige reactie op de acte van bokt (mii). maae of dat echt "geschiedenis" is weet ik niet.