Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:_Azar_ schreef:Ja, echt knap hoe Vicky de volledige proef eigenlijk enkel op een trensje rijdt
geen getrek en gesleur zoals bij veel andere ruiters
Ik heb vandaag niks getrek en gesleur gezien...

_Judith schreef:Lidewijke schreef:
Ik vraag me af wie dat verslag heeft gemaaktOver HP zijn 2e plek; 'En hij maakte niet eens deel uit van het Nederlandse dressuurteam dat wereldkampioen werd in Kentucky'
Idra schreef:Inderdaad een erg vreemde uitspraak van Whitages...
Ik vond Vicky Smits het fijnste om naar te kijken, die 2,5 pirouette-regel vind ik echt ronduit belachelijk, imo verhoogt dat toch alleen de moeilijkheidsgraad? Hoe zij Daianira rondstuurt, met zo'n lichte teugelvoering en zo'n harmonie, dat is echt super om te zien! In ieder geval was het heel erg dat ze maar 60% kreeg voor zo'n nette proef...
Ook goed van Edward dat hij Sister dan toch door haar eerste ereronde heeft geloodst, gisteren durfde hij dat nog niet aan
Pieterr schreef:Ik was op de persconferentie in kwestie. Mariette W. heeft alleen gezegd wat er staat, maar zij heeft het eerste wel duidelijk met een figuurlijke knipoog gezegd. Al vond ik haar uitspraak ook iets té sterk. Maar de reacties hier zijn ook wat té sterk. Het was eerder een ironische reactie op de vraag vd Ndlse reporter.

. Varekaj schreef:Zijn er mensen die foto's of filmpjes hebben van Vicky Smits? Devroe ben ik beetje beu gezien en vind ik eerlijk gezegd inderdaad niet die electriciteit hebben...
Als Belgje zijnde moet ik toch bekennen dat ik liever Nederlanders zie rijden, of Duitsers, dan de meeste van mijn landgenootjes. (Heb wel nog hele mooie foto's van vorig jaar van oa Isabel Werth met Warum Nichts ed).